Liczba wyników: 3274
Brytyjscy i amerykańscy badacze ostrzegają, że zarówno niedostateczna długość snu i jak i „polegiwanie" mogą zwiększać ryzyko zawału.
Z badań wynika, że masa mięśniowa może być wskaźnikiem tego, jak długo ludzie w wieku powyżej 65 lat będą jeszcze żyli.
Różne rodzaje cukru różnie oddziałują na nasz organizm. Fruktoza, czyli cukier owocowy, może zwiększać uczucie głodu.
W Polsce mówi się, że „kto z kim przystaje, takim się staje" - może to mieć odnesienie także do towarzystwa przy stole. Okazuje się, że nasi współbiesiadnicy mają wpływ na nasze wybory dietetyczne i jeśli często jadamy z kimś, kto zmaga się z nadwagą, sami wkrótce możemy mieć problem z nadmiarem kilogramów.
Flegmatyk, melancholik, sangwinik, choleryk – te cztery typy osobowości wyodrębnił grecki filozof Hipokrates. Według Carla Gustava Junga dwa pierwsze typy to introwertycy, a kolejne ekstrawertycy. Oto jak temperament dotyka naszych finansów.
Wzrok to zmysł, który ma wpływ praktycznie na każdą dziedzinę naszego życia – również na kwestie żywieniowe. Potrawy, które nam się podobają i wyglądają apetycznie, po prostu bardziej nam smakują. Jak zatem komponować i serwować posiłki, aby pobudzały nasz apetyt już „od pierwszego wejrzenia”?
Masz problemy z nadmiarem kilogramów? Wiń swoje „ja". Jak uważają niektórzy eksperci, pewne typy osobowości są predysponowane do przybierania na wadze.
Składając sobie życzenia z różnych okazji życzymy sobie zwykle szczęścia. Nie jest ono wcale tak nieosiągalne jak mogłoby się wydawać. Ostatnie badania opublikowane w „The Journal of Postive Psychology” rzucają nowe światło na myślenie o szczęściu. Okazuje się, że chęć bycia szczęśliwym ma dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie i san ducha. Oznacza to, że sami jesteśmy w stanie wykreować naszą ścieżkę do szczęścia przy pomocy myślenia.
Na najważniejsze decyzje życiowe, takie jak te o małżeństwie, rozwodzie, aborcji, posiadaniu dziecka czy studiowaniu podświadomie może oddziaływać wiara w długość własnego życia.
Najnowsze wyniki globalnego badania Digital Life, przygotowanego przez agencję badawczą TNS reprezentowaną w Polsce przez TNS Pentor i TNS OBOP, pokazują, że konsumenci z rynków rozwijających się są tak bardzo zafascynowani możliwościami Internetu, że gdy uzyskują do niego dostęp, szybko wywiera on wyraźny wpływ na ich życie.