Liczba wyników: 1448
Właściciel Makroffu, firmy do, której należy ogólnopolska sieć punktów płatniczych "Mini Opłaty" zostanie oskarżony o przywłaszczenie powierzonego mienia. Jest to przestępstwo zagrożone karą pozbawienia wolność nawet na pięć lat, w przypadku przywłaszczenia mienia o dużej wartości wyrok może być dwa razy wyższy.
Ciągle słyszymy, że nasza dieta powinna być bogata w witaminy i minerały. Wykreowanie takiego jadłospisu jednak może być nie lada wyzwaniem. Mini-przewodnik pomoże ocenić wartość określonego produktu.
Skąd się bierze woda w rurach, ile wody mieści się w człowieku, jak zbudować mini-oczyszczalnię wody? - odpowiedzi na te i inne pytania poznają dzieci uczestniczące w trzeciej edycji warsztatów organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik w Warszawie w ramach projektu familijnego. Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat oraz dla ich rodziców, dziadków lub opiekunów.
Lukrecja- roślina często niedoceniana, znajduje coraz szersze zastosowanie w przemyśle kosmetycznym i farmaceutycznym.
Resveratrol - związek obecny w czerwonym winie może znaleźć zastosowanie w leczeniu raka trzustki.
Głóg, roślina którą spotkać można w parkach i lasach, ma szerokie zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym.
Fauja Singh, najstarszy na świecie maratończyk, zamierza zrezygnować z udziału w zawodach. Jednakże koniec jego kariery jest intensywny, niedawno staruszek pobiegł w "mini maratonie", który miał na celu podniesienie świadomości społecznej w zakresie praw i bezpieczeństwa kobiet.
Polscy seniorzy interesują się modą, ale rzadko kierują się nią na codzień. Ich styl często determinuje wygoda oraz cena. Problemem jest także brak ofert skierowanych bezpośrednio do nich.
Algi, czyli słono lub słodkowodne glony, znajdują coraz szersze zastosowanie w przemyśle kosmetycznym. Ich właściwości docenili także dietetycy.
Cena, czas zakończenia promocji, prawdziwe dane, regulamin – to podstawowe informacje o każdym konkursie czy specjalnej ofercie. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają. UOKiK wydał trzy decyzje dotyczące wprowadzania w błąd w reklamach.
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później