Liczba wyników: 6582
Od niedawna wiadomo było, że światło słoneczne obniża poziom ciśnienia. Teraz brytyjscy uczeni ustalili, dlaczego daje taki efekt.
Jak mówią uczeni z University of Waterloo, spędzanie czasu z ludźmi, którzy nie są zaabsorbowani własnym ciałem, może poprawić twoje nawyki żywieniowe i wizerunek własnego ciała.
W Polsce „wiek” serca badanych osób jest średnio o sześć lat wyższy niż wiek metrykalny. Plasuje to nasz kraj w czołówce państw zmagających się z problemem chorób sercowych - wynika z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Ciśnienie na życie”.
Kurkuma, cynamon i pieprz cayenne – to przyprawy, które niewątpliwie znalazłyby się w eliksirze młodości. O ile oczywiście zostałby on kiedykolwiek przygotowany. Mimo to warto pamiętać o cennych właściwościach tych substancji.
Nawet jeśli pikantne jedzenie nie jest stałą pozycją w twoim menu, warto je doń włączyć, wówczas bowiem zachowanie szczupłej sylwetki może być łatwiejsze. Nowe badania uczonych z Purdue University wykazały, że pieprz cayenne może ograniczyć apetyt i umożliwi spalenie większej ilości kalorii, zwłaszcza u ludzi, którzy zazwyczaj nie jadają tej przyprawy.
Astma, która pojawia sie w dojrzałym wieku zwiększa ryzyko rozwoju chorób serca.
Trwa sezon urlopowy. To czas, który spędzamy na świeżym powietrzu, zmieniamy klimat, wyjeżdżamy w odległe zakątki świata, próbujemy egzotycznych potraw. Wysokie temperatury, posiłki z nieznanego źródła i spożywanie napojów z lodem, sprzyjają zatruciom i problemom jelitowym. W jaki sposób zatem przygotować się i zabezpieczyć przed wyjazdem, aby nasz urlop, oprócz wspaniałych przygód i wypoczynku, nie zapewnił nam dodatkowych „wrażeń” w postaci biegunki? 14% Polaków stosuje w takiej sytuacji probiotyki.
Pieprz świetnie przyprawia potrawy nadając im ostrzejszego smaku. Można go jednak używać w znacznie większej ilości przypadków niż te poprawiające odczucia smakowe. Zobacz, jakie są niezwykłe zastosowania pieprzu.
Jaki jest Polak, a jaki Europejczyk A.D. 2009? Czy zmieniło się nasze postrzeganie samych siebie? Odpowiedzi na te pytania dostarczają wyniki 9. już edycji największego europejskiego badania European Trusted Brands 2009 przeprowadzonego w Europie przez Reader's Digest.
Jaki portret niepełnoprawnych wyłania się z mediów? Jak media ich postrzegają i jaki ich wizerunek propagują? Na pytania tego rodzaju odpowiada książka Bartosza Szpurka, dziennikarza „Dzień Dobry TVN”, „Niepełnosprawni w środkach społecznego przekazu".
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość