Liczba wyników: 270
Dzisiaj cały świat pędzi, a my razem z nim. Nie mamy na nic czasu. W pośpiechu podróżujemy, pracujemy na podwyższonych obrotach, żeby zadowolić szefa. Nawet posiłki przygotowujemy byle jak lub kupujemy gotowe na tackach, bądź w wersji fast food. Jeśli nie możemy zmienić tempa życia, spróbujmy chociaż wyeliminować z niego niezdrową żywność, a przede wszystkim fast foody.
12 sierpnia odbyła się ceremonia zamknięcia Igrzysk w Londynie. Uroczystość uświetnili muzycy Pink Floyd, Genesis, a także Fatboy Slim, Spice Girls, Take That czy The Who. Wyjątkowo na imprezę siły połączyły ponownie wszystkie członkinie Spice Girls. Kwintet wykonał "Wanna Be" i "Spice Up Your Life"
Ketchup to dodatek kojarzony zazwyczaj z niezdrowymi przekąskami typu fast food. Okazuje się jednak, że wprowadzenie go do codziennego jadłospisu może korzystnie wpłynąć na nasze zdrowie.
Większość z nas wie, że fast foody szkodzą a warzywa i owoce dają pozytywną energię, że sport jest zdrowy i nie należy się przejadać, itd. Wiemy i jednocześnie tego nie robimy! Dlaczego? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć diet coaching.
We współczesnym świecie ciągły wyścig z czasem stał się imperatywem i wyznacznikiem jakości naszego życia. Niestety ten ciągły pośpiech przenosimy także do sfery konsumpcji. Naukowcy alarmują - kultura fast food jest dla człowieka niszcząca.
Mieszkańcy południowej Afryki przejmują od Europejczyków i Amerykanów już nie tylko styl życia, ale i kulinarne upodobania. Coraz więcej osób żywi się tam w fast-foodach. Jednak dieta bogata w tłuszcz i cukier ma dla nich negatywne konsekwencje. Coraz więcej osób choruje.
McDonald's, największa na świecie sieć fast food, ogłosiła, że chce przyłączyć się do walki z globalną epidemią otyłości.
65-letni pracownik brytyjskiego McDonalds'a został wybrany na twarz kampanii marketingowej przeciwko dyskryminacji starszych osób. Spółka chce w ten sposób namówić seniorów do pracy. Fred Turner jest trenerem judo, a od teraz nowa twarzą kampanii marketingowej gigantycznej sieci fast foodów.
Jadłodajnie serwujące fast food coraz chętniej podają informacje o kaloryczności oferowanych dań, ale jedynie jeden na trzech klientów czyta te informacje.
Osoby w średnim wieku, których dieta jest pełna dań typu fast food, złożonych m. in. z przetworzonego mięsa i napojów słodzonych, są bardziej narażone na depresję.