Liczba wyników: 1100
Dom pachnie piernikami, na patelni smaży się karp, a w wazie czeka już zupa grzybowa. Jednak nie wszyscy mogą się cieszyć w pełni smakiem Świąt. Alergików nawet Boże Narodzenie nie zwalnia z ostrożności w wybieraniu potraw. A uważać powinniśmy wszyscy, bo często nie zdajemy sobie nawet sprawy ze swojej wrażliwości na niektóre produkty.
Jeśli nie mróz i śnieg, to co najmniej chłód wymagający zimowej kurtki, poza tym krótkie dni i rozbłyskujące na ulicach i z witryn sklepowych różnorodne iluminacje oraz zdobienia z girland, do tego kolędy lub muzyka popularna, ale koniecznie w bożonarodzeniowym klimacie - oto kwintesencja przedświątecznej atmosfery. Mowa oczywiście nie o osobistym odczuwaniu Świąt, ale zewnętrznych okolicznościach, które niezmiennie towarzyszą Gwiazdce. Niemniej jednak, bożonarodzeniowa aura nie zawsze konstruowana jest w sposób udany... jednym z dysonansów są - pisząc oględnie - kiepskie utwory bożonarodzeniowe...
Pięknie nakryty stół podkreśla odświętność chwili i jest wyrazem naszego szacunku dla zaproszonych gości, z którymi pragniemy dzielić czas. Ozdobna porcelanowa zastawa, błyszczące sztućce, dopasowane kolorystycznie serwetki to minimum klasycznej elegancji.
Niemal połowa Polaków (47%) spośród rzeczy niematerialnych wybrałoby na podarunek dla siebie zdrowie, a 27% udaną rodzinę i szczęście osobiste. 13% respondentów zaś chciałoby otrzymać lepszą pracę, wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP.
Prawie 60% Polaków nie spotka się w Święta przynajmniej z jednym z członków najbliższej rodziny. Ze względu na nasilające się zjawisko migracji, odległości, jakie musieliby pokonać Polacy by spotkać się z najbliższymi stają się ogromne. Prawie 80% z nich musiałoby przebyć setki, a ponad ¼ (27%) – wręcz tysiące kilometrów, aby zobaczyć ukochanego członka rodziny lub inną bliską im osobę.
Przyjaciele Cheta Fitcha z Oregonu otrzymali od niego kartki ze świątecznymi życzeniami i nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że ich znajomy nie żyje...
Dziś 30 listopada, Dzień Darmowej Dostawy, akcji, która ma za zadanie zachęcić Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Jak wynika z Digital Life, globalnego raportu przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, polscy internauci są otwarci na korzystanie z tej formy zakupów, ale jednocześnie przeszło co czwarty z nich (26%) wskazuje, że obecne warunki dostępu do Internetu uniemożliwiają mu w pełni satysfakcjonujące korzystanie z tego medium.
Z najnowszego raportu AC Nielsen Shopper Trends wynika, że krajowi konsumenci są coraz mniej wrażliwi na ceny. Zaledwie 4 proc. Polaków jest gotowa zmienić miejsce robienia zakupów ze względu na bardziej atrakcyjne ceny.
Chociaż wydawać by się mogło, że podstawą udanych zakupów jest wcześniejsze sporządzenie listy potrzebnych produktów i zaplanowanie wydatków, okazuje się, że 80 % polskich rodzin tego nie robi.
Świąteczne prezenty... kosmetyki, książki, biżuteria. Czasem sprzęt elektroniczny lub nawet przysłowiowe już ciepłe kapcie. Świąteczne przysmaki. Świąteczna muzyka, filmy, dekoracje. Co jeszcze można reklamować w tygodniach przed Bożym Narodzeniem, posługując się „świąteczną magią"? Okazuje się, że... prawie wszystko. Oto nieświąteczne produkty, reklamujące się z odwołaniem do świąt.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość