Strona główna » Wyszukiwarka

Wyszukaj w serwisie

SZUKAJ

Wyniki wyszukiwania kampania

Liczba wyników: 417

  • Depresja. Państwo nie radzi sobie z problemem [Fot. Kittiphan - Fotolia.com]

    Depresja. Państwo nie radzi sobie z problemem

    2018-10-17

    Mimo iż depresja staje się coraz poważniejszym problemem zdrowotnym i społecznym, to działania służące jej profilaktyce i leczeniu realizują tylko niektóre samorządy. Poza tym większość środków wydawana jest na doraźną, jednorazową pomoc, a nie na kompleksowe programy zdrowotne. Dodatkowo, organizowana przez Ministerstwo Zdrowia kampania informacyjno - edukacyjna na temat depresji miała ruszyć na początku 2018 r. Tymczasem wystartowała dopiero w październiku. Problemowi przyjrzała się Najwyższa Izba Kontroli.

  • Palikot królem mediów. Tajemnica sukcesu wyborczego? [© picsfive - Fotolia.com]

    Palikot królem mediów. Tajemnica sukcesu wyborczego?

    2011-11-16

    Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez „Press-Service Monitoring Mediów”. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.

    Tagi: wyborymediaJanusz Palikot

  • Puste nakrycie? Zmieniamy wigilijną tradycję [© Evgenia Smirnova - Fotolia.com]

    Puste nakrycie? Zmieniamy wigilijną tradycję

    2013-12-21

    „Puste nakrycie nie musi być puste” – pod tym hasłem od początku grudnia trwa kampania „Pełne nakrycie” zainicjowana w tym roku przez Caritas. W imieniu każdego, kto w grudniu wyśle pusty sms pod numer 72052, zostanie zorganizowana Wigilia dla potrzebujących. Fundusze pozyskane z otrzymanych wiadomości zostaną w całości przekazane na rzecz przygotowania wigilijnej wieczerzy dla najuboższych przez Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej.

    Tagi: Wigiliatradycjaakcje charytatywne

  • Recepta na kryzys? Rodzina [© Kurhan - Fotolia.com]

    Recepta na kryzys? Rodzina

    2012-10-08

    Większość Polaków wskazuje na pozytywną rolę rodziny, stwierdzając, że może być ona receptą na kryzys - wynika z badań, przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Narodowego Dnia Życia przez Grupę IQS. Te same badania pokazują jednak, że wiele osób w swoich zachowaniach konsumenckich nie podejmuje nawet tak podstawowych działań jak planowanie wydatków. 8 października, ruszyła kampania „Rodzina receptą na kryzys”, mająca na celu poszerzenie świadomości ekonomicznej Polaków.

    Tagi: kryzysoszczędzaiedomowy budżetrodzina

  • „Rozruszaj stawy" by ból ustąpił [© Monkey Business - Fotolia.com]

    "Rozruszaj stawy" by ból ustąpił

    2013-07-04

    Aż 59% osób starszych odczuwa bóle stawów codziennie lub kilka razy w tygodniu. Celem rozpoczętej właśnie akcji „Rozruszaj stawy", wspieranej eksperckim programem ćwiczeń, jest przywrócenie starszym osobom, cierpiącym na bóle stawów, codziennej sprawności. Kampania promuje kompleksową walkę z bólem stawów, na którą składają się dwa wzajemnie uzupełniające się elementy: aktywność ruchowa oraz stosowanie leków przeciwbólowych.

    Tagi: ból stawówzwyrodnienie stawówreumatyzmartretyzmstawy

  • Siła odruchu: przeciw zimowym kontuzjom i przeziębieniom [© Alexander Rochau - Fotolia.com]

    Siła odruchu: przeciw zimowym kontuzjom i przeziębieniom

    2011-11-17

    Nadchodzi sezon obniżonej odporności, śliskich nawierzchni i braku słońca. Zaczynamy odczuwać jesienny smutek i coraz mniej chętnie wychodzimy na świeże powietrze. Gdy sezon rowerowy się kończy, już tylko 12% Polaków jest aktywnych fizycznie - wskazują badania TNS OBOP "Aktywność fizyczna Polaków" dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Dlatego kampania społeczna "Siła odruchu" zachęca do rozpoczęcia ćwiczeń: w minimalnej, zalecanej dawce 3 razy w tygodniu po 30 minut.

    Tagi: zimaprzeziębienieodpornośćaktywność fizyczna

  • ALERT UDAROWY: zapamiętaj 4 zdania, które mogą uratować zdrowie i życie

    ALERT UDAROWY: zapamiętaj 4 zdania, które mogą uratować zdrowie i życie

    2021-10-29

    To już trzecia edycja ALERTU UDAROWEGO, stworzonego w ramach kampanii STOP UDAROM z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu. Kampania Stop Udarom - największa i najdłużej trwająca inicjatywa edukacyjna w Polsce dotycząca tematyki udaru mózgu - co roku wysyła mocne sygnały tego dnia, aby szczególnie przypomnieć o tej chorobie, jej objawach, konsekwencjach, a przede wszystkim o tym, że chorym można pomóc, jeśli szybko wezwiemy pomoc medyczną.

    Tagi: udar mózguudarmierzenie tętnatętnoserce

  • Stwardnienie rozsiane - walcz o siebie [© Ilan Amith - Fotolia.com]

    Stwardnienie rozsiane - walcz o siebie

    2013-08-31

    Stwardnienie rozsiane (SM) jest nieuleczalną chorobą autoimmunologiczną ośrodkowego układu nerwowego. W Polsce na to schorzenie cierpi 45 tysięcy osób. O stwardnieniu rozsianym krążą różne mity, które wpływają na postrzeganie osób chorych. Tymczasem schorzenie to nie odbiera im wiedzy, inteligencji czy doświadczenia zawodowego – przekonuje kampania społeczna „SM - walcz o siebie” prowadzona pod hasłem: „W naszym życiu jest wiele ważniejszych rzeczy niż stwardnienie rozsiane”.

    Tagi: stwardnienie rozsianeniepełnosprawnośćpracaSMkampania społecznaukład nerwowy

  • Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok! [Fot. auremar - Fotolia.com]

    Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok!

    2018-02-19

    Rozmazany tekst w gazecie, słaba akomodacja oka, gorsze widzenie po zmroku – to codzienność wszystkich, których dosięgła już prezbiopia. Prezbiopia jest efektem naturalnych zmian układu wzrokowego zachodzących z wiekiem. Dotyczy każdego po 40. roku życia i objawia się trudnościami z wyraźnym widzeniem z bliska, szczególnie przy słabym oświetleniu. Choć łatwa do skorygowania, mało kto z osób nią dotkniętych sięga po pomoc specjalisty. Ten stan rzeczy ma zmienić kampania Czas Na Wzrok 40+.

    Tagi: oczywzrokstarczowzrocznośćprezbiopiapresbiopiawady wzrokujaskrazaćmasoczewki progresywne

  • Więcej pięćdziesięciolatków na rynku pracy [© Robert Kneschke - Fotolia.com]

    Więcej pięćdziesięciolatków na rynku pracy

    2014-11-14

    Rośnie aktywność zawodowa osób po pięćdziesiątym roku życia - potwierdzają ten trend statystyki dotyczące aktywizacji zawodowej tej grupy wiekowej. Właśnie dobiega końca kampania informacyjno-promocyjna w ramach projektu "Wyrównywanie szans na rynku pracy dla osób 50+". To jedna z inicjatyw rządu, które zmierzających do tworzenia warunków dla poprawy sytuacji seniorów na rynku pracy. Akcja jest elementem szeroko zakrojonego zestawu działań opisanego w Programie „Solidarność pokoleń”.

    Tagi: pracaseniorrynek pracypracownik

  • Strony: 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25