Liczba wyników: 1891
W Radomiu, w ramach Krajowego Programu PHARE "Życie zaczyna się po pięćdziesiątce", rozpoczęły się szkolenia dla osób po pięćdziesiątym roku życia, które mają na celu przygotowanie do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Uczestnicy programu biorą udział w szkoleniach z zakresu marketingu, badań rynku oraz form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej.
Soja, obecna na rynku spożywczym w postaci kotletów, pasztetów, czy granulatów to bogate źródło węglowodanów i zdrowych, nienasyconych kwasów tłuszczowych.
Choć pracodawcy najczęściej deklarują, że w przypadku zatrudniania nowych pracowników nie kierują się ich wiekiem, osoby po pięćdziesiątym roku życia wciąż czują się dyskryminowane na rynku pracy.
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłosiła konkurs na logo do projektu „Zysk z dojrzałości”. Celem projektu jest poprawa sytuacji osób 50+ na rynku pracy, w szczególności przeciwdziałanie dyskryminacji i negatywnym stereotypom na temat aktywności zawodowej tej grupy wiekowej. Działania skierowane są przede wszystkim do pracodawców oraz służb zatrudnienia i obejmują one kampanię medialną oraz powstanie interaktywnego serwisu internetowego.
Jak informują branżowcy, na polskim rynku pojawiło się urządzenie, które znacznie zmieniło dotychczasowy zabieg liposukcji - Body Jet. Dzięki zastosowanej technologii obecnie można przeprowadzić już zabieg liposukcji w warunkach ambulatoryjnych - tj. pod znieczuleniem miejscowym i bez potrzeby pobytu w szpitalu - i dodatkowo reimplantować odessany tłuszcz w inne miejsce, np. w piersi, pośladki a nawet głębokie zmarszczki.
Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie UOKiK przez TNS OBOP prawie połowa Polaków nie lubi robić zakupów. Większość z nas uważa się za świadomych uczestników rynku, ponieważ potrafi ocenić jakość produktów i racjonalnie podjąć decyzje o zakupie. Prawie wszyscy pamiętają o sprawdzeniu ceny – robi to 95% z nas - jednak tylko nieliczni pamiętają o zabraniu ze sklepu paragonu.
Jak wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Polskie Radio we współpracy z Instytutem Badania Opinii i Rynku PENTOR, ponad trzy czwarte Polaków uważa za zasadne wprowadzenie zakazu palenia we wszystkich miejscach publicznych. 82 procent osób po 50 roku życia uważa, że powinno się wprowadzić taki przepis. Dane te zaprezentowano wczoraj podczas obrad sejmowej Komisji Zdrowia.
Dermokosmetyki stają się w Polsce coraz popularniejsze. Nic dziwnego, że pojawiają się nowe marki i linie „aptecznych kosmetyków". Na rynku zadebiutowały dermokosmetyki Inside. Wśród prezentowanych linii kosmetycznych znalazły się także preparaty do skóry dojrzałej, zawierające silnie działające składniki nawilżające i przeciwzmarszczkowe.
W plebiscycie Wybór Konsumenta wyłoniono 19 liderów wśród mediów dostępnych na rynku polskim. Wyboru dokonali stali czytelnicy, telewidzowie, słuchacze określonego rodzaju medium.
Ericsson Consumer Lab opublikował wyniki badań dotyczących rynku telefonii. Osoby po pięćdziesiątce okazały się być najznaczniej rosnącą grupą klientów korzystających z telefonów komórkowych. 54% badanych po 50. roku życia używa komórek. W tej wzrost w stosunku do danych z 2006 roku wyniósł 30%.
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później