Liczba wyników: 417
Po raz szósty organizowana jest międzynarodowa kampania „Tydzień Walki z Chorobami Tarczycy (Thyroid Awareness Week)". Akcja odbędzie się w dniach 25-31 maja.
"Jeśli pijesz jak mężczyzna, to marnie skończysz - wyglądając jak on". Kampania "No woman wants to look like a man" („Żadna kobieta nie chciałaby wyglądać jak mężczyzna”) została zainicjowana pod koniec maja br. przez angielską organizację Drug and Alcohol Service for London (DASL) zajmującą się kobietami uzależnionymi od alkoholu.
Kampania reklamowa Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo–Kredytowej wprowadzała konsumentów w błąd – decyzję UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Utrzymana została również kara finansowa w wysokości ponad 300 tys. zł.
Polska znalazła się na samym szczycie rankingu przeprowadzonego przez Komisję Europejską, która zmonitorowała zainteresowanie akcją „HELP - Dla życia bez tytoniu" w całej Europie. Jak się okazało,kampania ta cieszy się ogromnym poparciem wśród Polaków, którzy szukają porad, jak skutecznie walczyć z nałogiem.
Kampania społeczna Lokal Bez Papierosa ma na celu propagowanie miejsc wolnych od dymu nikotynowego oraz promowanie poszanowania praw osób niepalących. W ramach współpracy lokali, które, dbając o zdrowie swych klientów, wprowadzą zakaz palenia lub wydzielą zamknięte strefy dla palaczy, akcja ma na celu stworzenie sieci Lokali Bez Papierosa.
Co roku na świecie 3 miliony ludzi umiera na malarię. Co 30 sekund jedno afrykańskie dziecko przegrywa walkę z tą chorobą. W maju ruszyła kampania Polskiego Czerwonego Krzyża „Stop malarii”, dzięki której każdy może pomóc. Ambasadorką kampanii jest Beata Pawlikowska, która poprowadzi humanitarną wyprawę PCK do Afryki.
W lutym rusza nowa kampania reklamowa linii kosmetyków Dove pro.age przeznaczonych dla dojrzałych pań. Jej „twarzami” zostały trzy piękne aktorki: Beata Tyszkiewicz (kategoria wiekowa 60+), Ewa Kasprzyk (50+) i Edyta Jungowska (40+), które zgodziły się na udział w odważnej, „rozbieranej” sesji zdjęciowej.
Ruszyła kampania „Zawał serca – Czas to Życie”. Ma on uświadomić, jak postępować w przypadku zawału serca. Kluczowy jest czas oraz wezwanie pogotowia.
Ruszyła kampania społeczna „Badaj znamiona! Dzień Walki z Czerniakiem", której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem raka czerniaka, poszerzenie wiedzy Polaków na jego temat, a także zachęcenie do systematycznej profilaktyki. Czerniak złośliwy, będący jedną z najgroźniejszych zmian nowotworowych skóry, zdiagnozowany odpowiednio wcześnie, jest wyleczalny w 90 proc.
Trwa ogólnopolska kampania edukacyjna „Prawa Pacjenta, Moje Prawa”. Przedsięwzięcie mana celu propagowanie wiedzy na temat praw przysługujących wszystkim pacjentom oraz zachęcenie do aktywnego poszukiwania informacji o swojej chorobie i możliwościach leczenia.
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później