Liczba wyników: 1897
Czasami patrząc na lansowany w mediach wizerunek kobiety ma się wrażenie, że kobiety po 30 przestają istnieć. Jeśli już, to występują jako matki lub babcie. Pojawiają się także w charakterze specjalistek, cytowanych autorytetów. Jednak rola obiektów męskiego uwielbienia jest zarezerwowana dla dwudziesto-, czasem trzydziestolatek.
Zazwyczaj mamy ich dość już pod koniec listopada. Niestety, większość świątecznych reklam skupia się na bardziej nawet niż w innych porach roku natrętnym zachęcaniu do zakupu produktów lub usług, do znudzenia wykorzystując przy tym frazesy w rodzaju "magia świąt", "magiczny czas" czy "wyjątkowe chwile". Jednak i tu zdarzają się "perełki". Przedstawiamy pięć wzruszających reklam bożonarodzeniowych. Warto je obejrzeć, choćby dlatego że żadna z nich nie pojawiła się w polskich blokach reklamowych.
Meryl Streep jest przekonana, że w Hollywood dyskryminuje się kobiety ze względu na wiek. Podczas jednej z konferencji prasowych aktorka przyznała, że branża filmowa faworyzuje piękno i młodość.
W ostatnich dniach w mediach pojawia się wiele informacji wskazujących na występujące nieprawidłowości w sprawowaniu opieki wobec osób starszych w jednostkach całodobowego wsparcia. Ujawnianie takich faktów jest niezwykle cenne. Bicie i lżenie pensjonariuszy nie jest jednak normą w polskich domach seniora. W większości z nich personel z dużym zaangażowaniem i zrozumieniem wykonuje swoją pracę, tworząc atmosferę życzliwości i przyjaźni.
Hiszpański rząd podejmuje kroki w celu ograniczenia emitowania reklam produktów na odchudzanie.
Darmowe reklamówki w polskich sklepach były, ale się skończyły, a klienci z czasem przyzwyczaili się do płacenia za siatki dla dobra Matki Ziemi. Czy na pewno? We wrześniu 2011 roku Tesco wprowadziło darmowe jednorazówki i okazało się, że klienci nie są obojętni - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Dlaczego jednorazówka nie jest jednorazówką oraz kto zyskał, a kto stracił na płatnych reklamówkach?
Na fali ostatnich wydarzeń w polskim internecie i komentarzy prasowych na ten temat powstała akcja "Internet bez ch@mstwa". Jej celem jest wsparcie kultury i poprawności wypowiedzi oraz wzajemnego poszanowania wśród internautów.
Wrocławskie Centrum Seniora przy współpracy z aptekami oraz działającym przy Izbie Aptekarskiej we Wrocławiu Klubie Seniora uruchomiło we Wrocławiu trzy punkty informacji lekowej. W wybranych aptekach seniorzy mogą uzyskać porady farmaceutów dotyczące racjonalnego przyjmowania leków.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen Online wynika, że starsi użytkownicy Internetu oglądają większą liczbę reklam, niż ich dzieci i wnuki - informuje Media Life.
W Filharmonii Narodowej w Warszawie odbył się charytatywny koncert na rzecz fundacji „Dom Muzyka Seniora”. Fundacja ta powołana została w lutym 2004 roku, a jej celem jest stworzenie Domu Seniora dla muzyków i osób zawodowo związanych ze środowiskiem muzycznym, a potrzebującym fachowej pomocy i opieki z powodu choroby, niesprawności lub osamotnienia.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem