Liczba wyników: 1907
Ponad połowa (51 proc.) Polaków deklaruje, że używa okularów przeciwsłonecznych. Takie okulary częściej noszą kobiety (56 proc.) niż mężczyźni (47 proc.) – wynika z badania OMNIMAS, zrealizowanego przez TNS OBOP.
Ministerstwo Sprawiedliwości zaprezentowało raport z badania opinii publicznej poświęconego m.in. ocenie wizerunku wymiaru sprawiedliwości. Z badania wynika, że niemal połowa Polaków (44%) wystawiło mu negatywne oceny.
Blisko czterdzieści procent Brytyjczyków zrezygnowałoby z seksu, jeśli alternatywą byłoby długie życie. Życie do 100 lat bez seksualnych uniesień wybrała połowa kobiet i ponad 30 procent mężczyzn.
Ponad połowa Brytyjczyków nie wie, gdzie się urodzili ich dziadkowie – wynika z przeprowadzonych ostatnio badań. Wyspiarze nie znają także innych szczegółów z życia swojej rodziny, choć generalnie uważają że powinni się interesować jej historią.
Blisko połowa osób biorących udział w ankiecie ING nie byłaby zainteresowana skorzystaniem z przedstawionej ostatnio przez ministra Michała Boniego propozycji rocznego urlopu w zamian za oddalenie o rok momentu przejścia na emeryturę – w tym co druga z obawy o swoje miejsce pracy.
Z badań wynika, że kiedy kobiety wchodzą w okres menopauzalny, ich życie seksualne może ucierpieć. Ponad połowa ankietowanych pań przyznała, iż liczba odbytych przez nie stosunków seksualnych w opisywanym czasie znacząco się zmniejszyła w porównaniu do aktywności seksualnej przejawianej przed menopauzą.
Wyniki badania "Szkolenia w Polsce. Era Profesjonalizacji" zrealizowanego w maju ubiegłego roku przez Ipsos wskazują, że prawie połowa Polaków (47 proc.) odczuwa potrzebę poszerzania kwalifikacji i umiejętności, podczas gdy w 2000 r. odsetek ten wynosił tylko 31 proc.
Jak informują naukowcy, którzy przeprowadzili największe badania chorób alergologicznych w Polsce, z alergiami boryka się połowa rodaków mieszkających w dużych miastach. Jednak zaledwie co trzeci chory ma postawioną adekwatną diagnozę - informuje Metro.
W Internecie Polacy najchętniej kupują napoje butelkowane i towary sypkie. Choć prawie połowa zapytanych deklaruje jednocześnie, że obawia się nabyć w sieci mięso i pieczywo, to jednak sprzedaż tego typu produktów stale rośnie - podaje internetowy sklep spożywczy A.pl.
Około połowa Polek i Polaków nie poddaje się regularnie badaniom profilaktycznym, wynika z badania opinii przeprowadzonego w ramach programu „Teva – 360 stopni dla zdrowia”. Głównym powodem jest przekonanie respondentów o swojej dobrej kondycji zdrowotnej.
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później