Liczba wyników: 2519
Pandemia wytworzyła paradoks, w którym zdrowie psychiczne stało się zarówno motywacją, jak i przeszkodą dla aktywności fizycznej.
Wydawanie pieniędzy „na luksusy" - bilety na drogie koncerty, egzotyczne wakacje, ubrania horrendalnie drogich marek - nie da zadowolenia i satysfakcji, jeśli czyni się to po to, by zaimponować innym.
Dla wszystkich lubiących ładne widoki oraz dobre jedzenie rozwiązaniem na weekendowy wypad są Pieniny. O popularności tego miejsca decydują nie tylko walory przyrodnicze, ale i dobrze rozwinięta komunikacja oraz infrastruktura turystyczna.
Uroczystym koncertem dedykowanym pamięci wielkiego polskiego dyrygenta Bohdana Wodiczki 30.09.br. o godz. 19: 30 Filharmonia Narodowa rozpocznie kolejny sezon swojej działalności. Podczas koncertu zostanie odsłonięte popiersie artysty autorstwa prof. Adama Myjaka.
Ważne badania mogące w przyszłości przyczynić się zmniejszenia ryzyka zawałowego prowadzi zespół naukowców pod kierunkiem prof. Michała Komoszyńskiego, kierownika Zakładu Biochemii Instytutu Biologii Ogólnej i Molekularnej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Wystarczy tak niewiele: podczas zakupów sięgnijmy po produkty z logo Siła Serca. Część dochodu z ich sprzedaży wspiera budowę systemu wspomagania serca dla dzieci realizowaną przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Z. Religi.
28 listopada w Zabrzu odbędzie się koncert "Serce za serce" organizowany przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii. XVIII edycja tego koncertu jest edycją szczególną, bo dedykowaną pamięci Prof. Zbigniewa Religi - założyciela i patrona Fundacji.
„Róże Gali” to plebiscyt na najpiękniejszych Polaków, których piękno wynika nie tylko z urody, ale przede wszystkim z wnętrza. W tegorocznej, piątej edycji konkursu, nagrodę specjalną – Różę Róż – otrzymał prof. Władysław Bartoszewski.
Po długiej chorobie zmarła prof. gen. Elżbieta Zawacka - „Zo”. Podczas II wojny światowej była jedyną kobieta wśród „Cichociemnych”. 19 marca skończyłaby 100 lat.
Wielofunkcyjna oferta - handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem, duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd - to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych, wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka Biznesu.
Światło o niskiej intensywności może leczyć przewlekły stres i depresję