Liczba wyników: 258
Kupujemy coraz więcej literatury i płyt bez wychodzenia z domu - to wniosek z badania rynku przeprowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W latach 2006-2009 wartość zakupów książek przez Internet zwiększyła się z 99 do ponad 225 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 127 proc. Sprzedaż muzyki na nośnikach tradycyjnych z 22 do niemal 50 mln zł. W obu przypadkach największy wzrost miał miejsce w 2007 roku.
Według tegorocznych wyników badania European Trusted Brands polski rynek turystyczny należy do dwóch marek: Itaki, która zdobyła Złote Godło oraz Triady – laureata Kryształowego Godła.
Centrum, Apap, Pyralgina, Rutinoscorbin, Gripex i Herbapol Lublin - oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2011, ufamy najbardziej.
Każdy w swoim otoczeniu może wskazać pary, które po trzydziestu, czterdziestu i więcej latach od ślubu wciąż są ze sobą szczęśliwe. Owszem, takich małżeństw nie ma może zbyt wiele, ale zdarzają się i wszyscy patrzą z zazdrością na ich relacje. Jak to się dzieje? Kwestia dotyczy niezwykle dobrze dobranych osób, czy też może „wieczne zauroczenie" wynika z jakichś zewnętrznych uwarunkowań?
Owies nie zajmuje czołowego miejsca w rankingu popularności zbóż. Daleko mu do pszenicy czy żyta. Co jednak krzepiące, w związku z trwającą od dłuższego czasu modą na musli, również płatki owsiane wracają do łask.
W pogoni za pięknem Polki często niestety idą o jeden krok za daleko. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl aż 91% z nich przeżyło rozczarowanie powodowane używanym kosmetykiem lub przeprowadzanym zabiegiem kosmetycznym.
Internet jest z każdym rokiem coraz istotniejszym źródłem wiedzy oraz opinii o produktach czy usługach. Informacje zamieszczane przez klientów w sieci są rekomendacją do wybrania danej firmy. Jak wynika z badań przygotowanych pod koniec lutego przez instytut badania opinii Homo Homini, aż 15 proc. klientów banków sprawdza opinię o instytucji finansowej w sieci, zanim zdecyduje się skorzystać z jej usług.
Ostatnio w mediach przyjęto zasadę, że o kobietach mówi się dobrze, albo wcale. I słusznie. Panie od lat walczyły ze stereotypami i wydaje się, że skuteczność batalii jest znaczna. Świat się zmienił i określenie cech ze względu na płeć wydaje się passé. A jednak jeśli chodzi o partnerstwo, zarówno panie i panowie bez wahania potrafią wskazać, co ich irytuje w płci przeciwnej. Mężczyźni od pokoleń uskarżają się na te same wady swoich towarzyszek życia.
Rozsądne gospodarowanie pieniędzmi nikomu nie przychodzi łatwo. Jak się okazuje, na ubezpieczeniu także możemy zaoszczędzić, nie tracąc przy tym jakości ochrony.
Dziś obchodzimy Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. Tematem przewodnim towarzyszącej mu akcji "Forum przeciw depresji" jest „Dialog w chorobie". Jak podkreślają organizatorzy, dobra współpraca lekarza i pacjenta stanowi podstawę prawidłowego rozpoznania choroby i pomaga w prowadzeniu efektywnej terapii.