Liczba wyników: 3661
Jak podaje raport European Interactive Advertising Association, większość (68%) europejskich użytkowników Internetu powyżej 55. roku życia używa szerokopasmowego dostępu do sieci.
Stu jedenastoletnia kobieta pobiła rekord długowieczności - jest najstarszą mieszkanką Szanghaju. W mieście tym żyje jeszcze 559 innych osób mających powyżej 100 lat.
Chociaż na europejskich rynkach kosmetycznych można zaobserwować lekką stagnację, w Polsce sytuacja pozostaje korzystna. Polacy coraz częściej sięgają po markowe wyroby. Według badań, na podejmowane decyzje zakupowe w branży kosmetycznej decydujący wpływ ma lokalizacja punktu sprzedaży oraz cena produktów. Jakie jeszcze czynniki wpływają na zachowania konsumenckie w tym segmencie rynku?
O problemie nietrzymania moczu i dysfunkcjach dna miednicy nie mówi się prawie wcale, pomimo tego, że cierpi na nie około 30 proc. kobiet powyżej 30-tego roku życia.
Recesja dotyka mieszkańców USA, seniorów szczególnie, niemal 300 000 Amerykanów powyżej 65 roku życia pozostaje bez pracy, informuje thematuremarket.com.
Ja podaje serwis Marketing Charts, większość użytkowników Internetu powyżej 45-go roku życia uważa, iż teksty dostępne w sieci są zazwyczaj skierowane do młodszych Internautów.
Naukowcy z University College London alarmują, że prawie 2/3 Brytyjskich seniorów powyżej 65- roku życia cierpi z powodu nadciśnienia, 25% ma znaczną nadwagę, a ponad 20% depresję.
Niemcy rozważają wprowadzenie dotacji do płac, co ma nakłonić ludzi powyżej 50 roku życia do powrotu do pracy nawet jeśli będzie to oznaczało słabiej płatną pracę.
W 2001 roku holenderski raport dotyczący eutanazji pokazał, że około 1000 osób zostało zabitych przez lekarzy bez swojej wyraźnej prośby. W ubiegłym roku dr Nigel Sykes dyrektor medyczny Hospicjum Świętego Krzysztofa w Londynie oświadczył, że jedynie 3,5 procent ludzi umierających na raka jest zainteresowanych eutanazją. Nawet w Holandii, gdzie eutanazja jest legalna już od 20 lat ponad 90 procent osób żyjących w domach opieki nie chce z niej nigdy skorzystać.
Tylko 8 procent Polaków, którzy zostali w 2010 roku właścicielami samochodów, kupiło nowe auta, pozostałe 92 procent osób wybrało samochody używane - wynika z badania zrealizowanego przez TNS OBOP. W większości przypadków zakupu auta z drugiej ręki dokonano od osób prywatnych, a średnia cena używanego samochodu wyniosła 12,4 tys. zł.