Liczba wyników: 3696
W tym roku mija 100 lat odkąd Antoni „Antoine" Cierplikowski, Polak pochodzący z Sieradza, obciął i wylansował modę na krótkie włosy u kobiet. Przypadek dał początek prawdziwej fryzjerskiej rewolucji, zarówno w Europie jak i na świecie, a stworzona 100 lat temu moda trwa do dziś.
W dniach od 29 czerwca do 1 lipca w Paryżu, odbędzie się już po raz 16 Europejska Konferencja na temat Alzheimera. Tematem organizowanego przez French Alzheimer Association i Alzheimer Europe międzynarodowego spotkania jest "Alzheimer 100 lat później", czyli spojrzenie na tę chorobę z perspektywy minionego wieku, po 100 latach od oficjalnego przedstawienia objawów i przebiegu demencji przez samego jej odkrywcę, Aloisa Alzheimera.
Z okazji 100-lecia polskiego filmu Polski Instytut Sztuki Filmowej, Muzeum Kinematografii w Łodzi oraz Filmoteka Narodowa przygotowały wystawę pt. "100 lat polskiego filmu. 1908 - 2008". Do 26 marca można ją oglądać w warszawskiej Kinotece, a później będzie prezentowana w kraju i za granicą podczas festiwali i przeglądów polskich filmów.
Na temat tego jaka dieta sprzyja utrzymaniu smukłej sylwetki jest wiele opinii, jedno z powszechniejszych przekonań dotyczy znaczenia ilości wypijanej wody.
Polski projekt innowacyjnego leku na cukrzycę pozytywnie przeszedł pierwszy etap procedury patentowej w Stanach Zjednoczonych.
Media na Wyspach Brytyjskich przekrzykują się w spekulacjach a propos tego, jaka gwiazda pójdzie w ślady Prince'a i Spice Girls, obejmując rezydenturę w O2 Arena w Londynie.
Polscy seniorzy interesują się modą, ale rzadko kierują się nią na codzień. Ich styl często determinuje wygoda oraz cena. Problemem jest także brak ofert skierowanych bezpośrednio do nich.
Projekt opracowania innowacyjnego leku który ma być w terapii schizofrenii, depresji i lęku otrzymał z budżetu państwa dofinansowanie w wysokości 16,4 mln zł.
Jedną z dolegliwości towarzyszących menopauzie są uderzenia gorąca, być może uda się jej złagodzić dzięki zastosowaniu eksperymentalnego leku przeciwdepresyjnego.
Cena, czas zakończenia promocji, prawdziwe dane, regulamin – to podstawowe informacje o każdym konkursie czy specjalnej ofercie. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają. UOKiK wydał trzy decyzje dotyczące wprowadzania w błąd w reklamach.