Liczba wyników: 417
Lew Tołstoj zwykł mawiać, że nie czas się spieszy, ale to my nie nadążamy – tak jakby przewidział skutki błyskawicznego postępu cywilizacji. Z tym radzą sobie młodzi, z których aż 96% w wieku od 15 do 24 lat korzysta z Internetu. Jednak ci, którzy pamiętają nie tak odległe czasy maszyn do pisania często zostają w tyle. To dla nich powstała ogólnopolska kampania społeczna Akademii Allegro, która pomaga nadrobić braki.
17 maja obchodzimy Dzień Nadciśnienia Tętniczego. Z powodu tej dolegliwości umiera 7,5 miliona ludzi na świecie, stąd ustanowiono specjalny dzień, w którym prowadzona jest szczególna kampania informacyjna i prewencyjna.
W Wielkiej Brytanii rusza nowa kampania uświadamiająca zagrożenie rakiem piersi. Jej adresatkami są starsze panie, które nierzadko uznają, że ta choroba ich już nie dotyczy i w efekcie coraz częściej stają się ofiarami wspomnianego nowotworu.
Marszałek Sejmu Radosław Sikorski zarządził wybory prezydenckie i wyznaczył ich datę na 10 maja 2015 r. Oficjalnie rozpoczeła się kampania wyborcza na najwyższy urząd w państwie.
Polscy Ambasadorowie Dobrej Woli UNICEF Małgorzata Foremniak i Artur Żmijewski wzięli udział w kampanii „Na ratunek dzieciom w Kongo”. 3 listopada rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna, która ma na celu zwrócenie uwagi Polaków na tragedię w Kongo i pozyskanie funduszy na program ratowania życia noworodków i małych dzieci w tym kraju.
Apetyczna, sycąca, szybka w przygotowaniu, a przede wszystkim wartościowa – kasza. Dzięki swoim właściwościom odżywczym stanowi doskonały wybór na smaczny i pożywny posiłek. Kampania „Zboże smakuje i inspiruje” zachęca do spożywania kaszy każdego dnia.
Rusza ogólnounijna kampania przeciwko dyskryminacji płacowej ze względu na płeć. W skali całej gospodarki UE kobiety zarabiają średnio o 17,4% mniej niż mężczyźni. Nierówność płac wpływa na zmniejszenie zarobków kobiet oraz ich emerytur, co przyczynia się do ubóstwa w starszym wieku. W grupie wiekowej powyżej 65 lat zagrożonych ubóstwem jest 21% kobiet, podczas gdy wśród mężczyzn - 16%.
Organizowana od 2006 roku kampania edukacyjno-społeczna „Zadbaj o swoje serce” zachęca do udziału w badaniach przesiewowych prowadzonych w wielu miastach w Polsce. Uczestnicy mogą bezpłatnie poddać się profilaktycznym badaniom, skorzystać z porady kardiologicznej oraz konsultacji u dietetyków.
"Zysk z dojrzałości" to kampania mająca zmienić sytuację zawodową osób po 50 –tym roku życia. Działania prowadzone w ramach kampanii zwrócą uwagę społeczną na problem wykluczenia zawodowego dojrzałych osób oraz wskażą sposoby zmienienia tej sytuacji.
24 września przez warszawskie ulice przeszedł Marsz Różowej Wstążki, który już po raz czternasty został zorganizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia. Uczestniczyło w nim kilka tysięcy osób, wyrażając w ten sposób poparcie dla programu walki z rakiem piersi.