Liczba wyników: 417
Upadki są poważnym problemem osób starszych. Stanowią jedną z głównych przyczyn śmierci ludzi po 65 roku życia i przyczyniają się do niepełnosprawności. Poza tym ich konsekwencje dużo kosztują służbę zdrowia. Szkockie władze zainaugurowały kampanię, która ma upowszechniać informacje, jak uniknąć upadków.
Na 24 marca zaplanowano start ogólnoeuropejskiej kampanii „Tydzień z Internetem”, której celem jest pokazanie, w jaki sposób nowe technologie mogą być pomocne w znalezieniu pracy lub planowaniu przyszłości zawodowej. Akcja adresowana jest do osób, które wezmą udział w spotkaniach zorganizowanych przez biblioteki, szkoły, domy kultury czy pracownie komputerowe biorące udział w kampanii.
Już po raz ósmy Fundacja Hospicyjna rozpoczęła kampanię społeczną „Hospicjum to też Życie", tym razem pod hasłem „Podaruj swój czas". Organizatorzy pragną po raz kolejny zachęcić osoby dojrzałe do solidarności z ludźmi potrzebującymi wsparcia, zarówno w hospicjach, domach opieki długoterminowej, jak i w domach prywatnych (tzw. wolontariat sąsiedzki), pokazać wagę tego typu działalności, różnorodność jej form i uzmysłowić wielką satysfakcję, którą może przynosić.
Celem Kampanii jest popularyzacja ładnego pisania i powrotu do zanikającej tradycji pisania wiecznym piórem. Ambasadorem Kampanii jest Maciej Stuhr. Na ręce przedstawiciela Ministerstwa Edukacji Narodowej przekazany został specjalnie wykaligrafowany pakt na rzecz ładnego pisania i wprowadzenia kaligrafii do szkół.
Nie podadzą leku i nie zdiagnozują choroby, ale upieką ciasto, przeczytają książkę lub w milczeniu i bez pośpiechu posiedzą przy łóżku. Bez nich hospicjum nie byłoby tak podobne do domu, a tak różne od większości szpitali. Wolontariusze. To dzięki nim o wiele łatwiej o uśmiech w miejscu, w którym kończy się życie.
Naszym celem jest uświadomienie osób uzależnionych oraz ich bliskich czym właściwie jest choroba alkoholowa. Ponieważ często wydaje nam się, że wiemy o niej wszystko. Istniejący w stereotypach obraz alkoholika jako pijącego codziennie menela to mit. Tylko około 3-5% alkoholików pochodzi z tzw. marginesu społecznego. Ośrodek Terapii Uzależnień i Pomocy Psychologicznej „Polana" prowadzi kampanię na rzecz leczenia alkoholizmu.
Fundacja Pozytywny Impuls oraz Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego rozpoczynają kampanię informacyjną skierowaną do chorych na stwardnienie rozsiane i ich bliskich.
2 stycznia rozpoczął się kolejny etap kampanii „Świadoma Energia RWE” promującej ideę racjonalnego korzystania z energii elektrycznej. Akcja, skierowana do gospodarstw domowych oraz firm, obecna jest teraz również w telewizji i Internecie.
Po co drzeć koty? – to hasło kampanii billboardowej promującej instytucję polubownych sądów konsumenckich. W trakcie jej trwania Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcja Handlowa będą zachęcać konsumentów i przedsiębiorców do szybszego, tańszego i skuteczniejszego pozasądowego rozwiązywania sporów.
W polskich schroniskach dla zwierząt przebywa ok. 100 tysięcy czworonogów, którym potrzebna jest pomoc człowieka i jego dobre serce. W tym roku Fundacja Viva! Akcja dla Zwierząt po raz kolejny przygotowała specjalną edycję kalendarza akcji Wybierz Miśka, która propaguje adopcję bezdomnych zwierząt oraz wolontariat w schroniskach.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość