Strona główna » Wyszukiwarka

Wyszukaj w serwisie

SZUKAJ

Wyniki wyszukiwania wizerunek seniora w mediach analiza reklam prasowych

Liczba wyników: 1896

  • NIK o pracy rzeczników konsumentów

    2009-02-02

    W świecie współczesnego handlu, pełnego reklam, okazji i promocji często jesteśmy narażeni na zakup towarów i usług, których jakość nie zawsze idzie w parze z towarzyszącymi im przekazami. Mówiąc wprost: dajemy się złapać na sztuczki speców od marketingu, czego efektem często jest poczucie, że wyrzuciliśmy w błoto ciężko zarobione pieniądze i nabyliśmy do niczego nieprzydatny bubel.

    Tagi: NIKrzecznik konsumentówprawa klienta

  • Typy konsumentów informacji. Jesteś Ciekawym Świata czy Nowoczesnym Tradycjonalistą? [© Bananafish - Fotolia.com]

    Typy konsumentów informacji. Jesteś Ciekawym Świata czy Nowoczesnym Tradycjonalistą?

    2016-04-08

    W Polsce występuje pięć podstawowych typów konsumentów informacji prasowych: Uppies, Ciekawi Świata, Nowocześni Tradycjonaliści, Rozrywkowi i Oldschoolowcy. Grupy odbiorców informacji zostały zdefiniowane w raporcie pt. „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”, który przedstawia nawyki czytelnicze Polaków. Sprawdź, który z nich charakteryzuje Ciebie.

    Tagi: informacjaczytelnictwokonsument

  • Boże Narodzenie 2019: prezent dla Babci [© ChmpagnDave - Fotolia.com]

    Boże Narodzenie 2019: prezent dla Babci

    2019-12-11

    W ostatnich latach coraz więcej przedświątecznych reklam kierowanych jest do osób chcących obdarować osoby starsze. Niestety, w "prezenty dla Babci" to w większości oferty stereotypowe, nie uwzględnaijące zmian w stylu życia i potrzebach współczesnych dojrzałych kobiet.

    Tagi: najlepsze prezentyBoże Narodzenie 2019Boże Narodzeniebabciaprezentyświętaprezenty świąteczneprezent dla babci

  • Tommy Lee Jones lubi grać w japońskich reklamach [Tommy Lee Jones, fot. gdcgraphics, CC BY 2.0, Wikimedia Commons]

    Tommy Lee Jones lubi grać w japońskich reklamach

    2014-11-28

    Tommy Lee Jones przyznał, że ma wielką frajdę, występując w japońskich spotach. Aktor, kojarzony raczej z poważnymi rolami, wystąpił w serii humorystycznych reklamówek kawy Boss.

    Tagi: Tommy Lee JonesreklamaJaponiakawa

  • Co czyni seks wspaniałym

    2007-03-17

    W mediach nieustannie lansowany jest stereotyp seksualności, która dotyczy tylko młodych ludzi, jednakże naukowcy z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Carleton chcą zapytać osoby powyżej 65- roku życia, co czyni seks wspaniałym.

    Tagi: sekszwiązekmiłość

  • Szczęśliwy jak Polak?

    2010-12-01

    Wyniki badania jakości życia w Polsce pokazują, że procent osób zadowolonych ze swojego życia jest wyższy niż w wielu innych krajach Unii Europejskiej. Przeprowadzona analiza porusza zagadnienia związane ze zdrowiem, samopoczuciem, życiem rodzinnym i zawodowym oraz podejściem do nowych technologii. Raport dowodzi, że cenimy sobie wzrost jakości życia i oczekujemy jego dalszego polepszenia.

    Tagi: szczęściezadowolenieoptymizm

  • Nierzetelne reklamy leków [© Vladimir Voronin - Fotolia.com]

    Nierzetelne reklamy leków

    2006-03-12

    Od początku roku Główny Inspektorat Farmaceutyczny wycofał już dziesięć wprowadzających chorych w błąd reklam leków. W Polsce nie ma dotychczas wspólnego kodeksu etycznego, który obowiązywałby wszystkie spółki farmaceutyczne.

    Tagi: lekireklamafarmaceutykifirmy farmaceutyczne

  • Reklama telewizyjna? Nie, dziękuję [© Kacpura - Fotolia.com]

    Reklama telewizyjna? Nie, dziękuję

    2011-03-17

    Systematycznie zmniejsza się liczba osób, które oglądają reklamy w telewizji tak samo jak pozostałe programy, natomiast wyraźnie zwiększa się odsetek unikających reklam, wyłączających odbiornik lub przełączających go na inny kanał - wynika z badania zrealizowanego przez CBOS.

    Tagi: reklamatelewizja

  • Baby Boomers a telefony komórkowe

    2008-12-23

    Dla pokolenia Baby Boomers (osób urodzonych w czasie wyżu demograficznego w USA i w Kanadzie w latach 50. ubiegłego stulecia) telefony komórkowe nie są jeszcze narzędziem, służącym do łączenia się z Internetem. Dla osób tych Internet jest bowiem przede wszystkim źródłem informacji a nie rozrywki i w taki sam sposób widzą też wykorzystanie swoich telefonów - wykazała analiza przeprowadzona przez firmę badawczą Millward Brown dla Hallmark Channel.

    Tagi: Baby BoomersUSAtelefon komórkowysmsInternet

  • Polacy o zdrowym odżywianiu: chcemy, ale nie robimy  [Fot. M.studio - Fotolia.com]

    Polacy o zdrowym odżywianiu: chcemy, ale nie robimy

    2017-10-18

    Deklarujemy, że chcemy się odżywiać zdrowo, jednak kupujemy głównie to, co znamy z reklam – wynika z badania świadomości Polaków dotyczącej zdrowego jedzenia. Jednak aby wybrać naprawdę zdrowy produkt nie powinnyśmy sugerować się reklamą czy marką, tylko wnikliwie przeczytać jego skład.

    Tagi: dietaodżywianiezdrowe odżywianie

  • Strony: 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35