Liczba wyników: 9175
Internet jest z każdym rokiem coraz istotniejszym źródłem wiedzy oraz opinii o produktach czy usługach. Informacje zamieszczane przez klientów w sieci są rekomendacją do wybrania danej firmy. Jak wynika z badań przygotowanych pod koniec lutego przez instytut badania opinii Homo Homini, aż 15 proc. klientów banków sprawdza opinię o instytucji finansowej w sieci, zanim zdecyduje się skorzystać z jej usług.
Oddział banku jest dla ponad 70 procent polskich klientów najważniejszym kanałem komunikacji z bankiem, choć ponad 80 procent osób skarży się na kolejki oraz czas potrzebny na załatwienie sprawy w placówce. Wizyta w oddziale to dla Polaków większe bezpieczeństwo oraz możliwość zadania trudniejszych pytań w osobistym kontakcie z pracownikiem banku - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.
Zatrudnianie osób w wieku 50+ ma wiele korzyści dla pracodawcy, tylko kilka procent firm nie potrafiło podać żadnych korzyści z zatrudniania starszych pracowników - wynika z badania konsorcjum firm PBS DGA i Human Capital Business. Badaniami objęto osoby, które skończyły 50 lat, ale znajdują się w wieku produkcyjnym (kobiety 50-59 lat, mężczyźni 50-64 lata) oraz firmy z województwa mazowieckiego.
Badania pokazują, że stawanie się mniej towarzyskim chroni starsze małpy przed zachorowaniem. Wiele zwierząt, w tym ludzie, doświadcza „społecznego starzenia się", czyli zmniejszania się liczby kontaktów społecznych wraz z wiekiem. Teraz sprawdzono, dlaczego tak się dzieje.
Więzi rodzinne w Polsce cechują się dużą siłą i stabilnością - wynika z badania przeprowadzonego przez CBOS. Wpływa na to nie tylko terytorialna koncentracja, która jest charakterystyczna dla większości rodzin w naszym kraju, ale również powiązana z tym, utrzymująca się na wysokim poziomie częstotliwość spotkań z bliskimi.
Od wielu lat badania dotyczące żywienia podkreślają jego wpływ na jakość naszego życia oraz codzienne funkcjonowanie. Niewiele osób przy wyborze posiłku bierze pod uwagę jego kolor bądź zastanawia się nad wartościami, które korzystnie wpływają na nasz organizm. Zatem czy barwa naszego posiłku ma znaczenie?
Kuchnia polska ma smak słony, a typowe polskie potrawy to bigos, żurek i kotlety schabowe – pokazują wyniki badania „Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?” przeprowadzonego przez Kantar TNS na potrzeby programu Polskie Skarby Kulinarne.
Deklarujemy, że chcemy się odżywiać zdrowo, jednak kupujemy głównie to, co znamy z reklam – wynika z badania świadomości Polaków dotyczącej zdrowego jedzenia. Jednak aby wybrać naprawdę zdrowy produkt nie powinnyśmy sugerować się reklamą czy marką, tylko wnikliwie przeczytać jego skład.
Prawie 3/4 Polaków zamierza obdarować bliskich prezentami. Jednak 70% badanych planuje oszczędzać na bożonarodzeniowych zakupach. Chociaż planujemy rodzinne i tradycyjne święta, to 1/3 Polaków zrezygnuje z zakupu choinki – wynika z najnowszego badania Payback Opinion Poll.
Jak wynika z badania TNS, aż 68 procent osób przy wyborze nieruchomości kieruje się jej ceną. Tymczasem przyszli nabywcy powinni przeanalizować również inne czynniki, które mogą wpłynąć na wysokość kosztów eksploatacyjnych lokalu czy na wydatki związane z przeprowadzką.
Test wysiłkowy serca pokazuje ryzyko śmierci u ludzi z chorobą wieńcową