Liczba wyników: 1322
Na zakupach Polacy są raczej dość oszczędni i ostrożni, kupują przeważnie to, co jest im niezbędnie potrzebne i co dobrze znają - to konkluzje z badania zrealizowanego przez CBOS. Zdecydowanie najważniejszym kryterium wyboru danego produktu jest wciąż dla większości z nich cena, a daleko w tyle pozostaje jego jakość czy marka. Takie decyzje to wynik ograniczonych środków finansowych, narzucających oszczędny tryb życia i pozostawiających niewiele miejsca na luksus.
Cena przegrywa z jakością? Okazuje się, że dla wielu osób tak właśnie jest w przypadku wyboru operatora komórkowego. Dla 41 procent respondentów cena jaką ponoszą za usługi komórkowe jest podstawowym kryterium wyboru – wynika z badania Ericsson.
Zgodnie z obiegowa opinią im niższa powierzchnia mieszkania, tym wyższa cena za 1 mkw. Podążając tym tropem najdroższe stawki powinny mieć miejsce w wypadku kawalerek, a wraz ze wzrostem metrażu cena powinna się obniżać. Warto sprawdzić czy taka teza rzeczywiście znajduje potwierdzenie w głównych polskich miastach.
Obniżka urzędowych cen leków przeciwko nadciśnieniu w 2006 roku zapoczątkowała pozytywny trend obniżek cen preparatów. Jak wskazują dane pochodzące z Monitora Zdrowia OSOZ w ciągu ostatnich 4 lat średnia cena opakowania leków obniżających ciśnienie spadła o blisko 10 proc. Dzięki temu w 2009 roku Polacy zapłacili o 13% mniej za leki przeciw nadciśnieniu w porównaniu z rokiem 2006.
Preparat, który dotychczas stosowano w leczeniu reumatyzmu cofnął objawy choroby Alzheimera.
Badania opublikowane w "American Journal of Clinical Nutrition łączą zażywanie preparatów multiwitaminowych przez starsze kobiety z wyższym ryzykiem raka piersi.
Firma kosmetyczna Soraya wprowadziła na rynek nowy preparat z serii „scenicznej". Do podkładów: kryjącego i matującego dołączył trzeci - liftingujący.
Polscy seniorzy interesują się modą, ale rzadko kierują się nią na codzień. Ich styl często determinuje wygoda oraz cena. Problemem jest także brak ofert skierowanych bezpośrednio do nich.
Cena, czas zakończenia promocji, prawdziwe dane, regulamin – to podstawowe informacje o każdym konkursie czy specjalnej ofercie. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają. UOKiK wydał trzy decyzje dotyczące wprowadzania w błąd w reklamach.
Komisja Europejskia dopuściła do sprzedaży bez recepty zawierający orlistat preparat alli. Decyzja KE oznacza, że osoby zmagające się z nadwagą i otyłością będą dysponowały nowymi możliwościami leczenia.
Ćwiczenia o niskiej i umiarkowanej intensywności skutecznie osłabiają depresję