Liczba wyników: 274
Internauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie tylko szukają kontaktu z bliskimi, ale też konsumują treści związane z ich zainteresowaniami.
Seniorzy mogą wzmocnić swoje zdolności poznawcze dzięki użytkowaniu Facebooka.
Nowe badanie sugeruje, że im więcej czasu spędza się na Facebooku, Twitterze i innych serwisach społecznościowych, tym mniej się jest aktywnym i bardziej podatnym na przybieranie na wadze.
Za pośrednictwem największej sieci społecznościowej Facebook postanowiono przeprowadzić niejawne badania dotyczące reakcji użytkowników na pozytywne i negatywne bodźce.
Wśród 955 milionów osób zarejestrowanych na serwisie społecznościowym Facebook, 65% ma ponad 35 lat. Statystyczny użytkownik ma 38 lat, a najszybciej rosnącą grupą demograficzną są kobiety w wieku powyżej 55 lat.
Warto korzystać z mediów społecznościowych, mogą poprawić samopoczucie psychiczne, wskazują nowe badania.
Coraz częściej na tablicach użytkowników Facebooka pojawia się anglojęzyczny tekst sugerujący, że portal ten bez naszej wiedzy pobiera numery telefonów z naszych komórek i dodaje je do własnych baz danych. Jednak to, co na pierwszy rzut oka może się wydawać kolejną inwazją na naszą prywatność i cichym gromadzeniem danych, można bardzo łatwo wytłumaczyć. Jeżeli zainstalowaliśmy mobilną aplikację Facebooka na swoich smartfonach i zgodziliśmy się na synchronizację kontaktów w telefonie z tymi z konta na Facebooku, dwie książki telefoniczne po prostu się połączyły.
Nie ma wątpliwości, że popularne stało się tworzenie sieci społecznych i bywa, że przedsięwzięcia tego rodzaju odnoszą ogromny sukces. Tak się stało w przypadku serwisu Twitter, którego ilość użytkowników podwoiła w ciągu nieco ponad pięciu miesięcy. Co ciekawe, wśród twittujących jest wielu seniorów.
Facebook – obok Google – jest jednym z symboli przemian, które dokonały się na rynku technologii i mediów w ostatnich latach. Firma, której akcje we wrześniu 2013 roku były warte przeszło 100 miliardów dolarów sama w istocie niewiele tworzy. Facebook zarabia na tym, co wyprodukuje ponad miliard użytkowników serwisu – przede wszystkim na udostępnianych przez nich informacjach o samych sobie.
114-letnia Anna Stoehr postanowiła założyć konto na Facebooku, ale musiała wpisać nieprawdę odnośnie wieku, bo formularz zgłoszeniowy nie przewiduje tak sędziwych użytkowników...
Przeciwdziałanie utracie słuchu może zmniejszyć samotność wśród osób starszych