Liczba wyników: 561
Krótkie wiadomości tekstowe wciąż odgrywają dużą rolę w codziennym życiu Polaków. Przy ich pomocy romansujemy, wyznajemy miłość lub kończymy nieudany związek. Z badania przeprowadzonego przez firmę Infobip wynika, że ponad 19% badanych dzięki SMS-om poznało nowego partnera, a 51% przyznało, że dzięki takiej formie komunikacji łatwiej im było skłamać.
Kim jest typowy internauta-singiel? To mężczyzna, dobrze wykształcony mieszkaniec wsi lub większych miast powyżej 200 tys. mieszkańców. I właśnie przez sieć szka także swojej "drugiej połówki" - wynika z danych zebranych przez firmę Gemius. Prawie jeden na trzech samotnych internautów ma więcej niż 50 lat.
Polski rynek pracy jest coraz bardziej przyjazny dla kobiet – wynika z raportu „Women in Work Index”, przygotowanego przez firmę doradczą PwC. Maleje luka płacowa między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn oraz spada stopa bezrobocia wśród pań. W najnowszej edycji badania awansowaliśmy właśnie na ósmą pozycję w rankingu.
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przyjrzała się jakości przetworów rybnych - marynat rybnych, ryb mrożonych, konserw rybnych, ryb solonych i wędzonych oraz surowców wykorzystywanych do produkcji przetworów rybnych. Skontrolowano prawie co drugą (40 procent) firmę z tej branży działającą w kraju. Wyniki niestety nie napawają niestety optymizmem - i sprowadzają się do jednego: za dużo glazury czy zalewy, za mało ryb.
Z badań przeprowadzonych przez firmę Social Issues Research Centre (SIRC) wynika, że dzisiejszym 50 – latkom żyje się znacznie łatwiej i przyjemniej, niż ich odpowiedniczkom 50 lat temu. Zamiast narzekać na kolejne zmarszczki i przekroczenie następnej „- dziesiątki” cieszmy się więc, że przyszło nam żyć teraz, a nie w latach 50 – tych ubiegłego wieku.
Ponad 40 proc. Polaków rozważa wybór ośrodka opieki długoterminowej dla swojego niesamodzielnego bliskiego - wynika z badania opinii przeprowadzonego przez firmę ARC Rynek i Opinia na zlecenie MEDI-system. Podejmując tak ważną decyzję, warto wziąć pod uwagę różne czynniki, szczególnie te, które wpłyną na samopoczucie i stan zdrowia bliskiego.
Buszując po zakamarkach cyfrowego świata zostawiamy - częstokroć mimowolnie - ogromne ilości danych związanych z naszą prywatnością. Na szczęście starsi ludzie są najbardziej sceptyczni wobec udostępniania danych o sobie. A kiedy chcemy się w Internecie ujawniać? Jedynie w celu dokonywania transakcji i potwierdzania tożsamości – wynika z badania firmy F-Secure "Polacy o Snowdenie i prywatności w sieci", przeprowadzonego przez firmę badawczą Smartscope.
Ogólnopolska Kampania Społeczna Forum Przeciw Depresji została zorganizowana po raz pierwszy w 2007 roku przez firmę Servier Polska przy współpracy z Fundacją Itaka, która m.in. udziela pomocy i wsparcia osobom zmagającym się z problemem depresji. Rozpoczynająca się właśnie trzecia edycja kampanii będzie koncentrować się głównie na zagadnieniach związanych z poznaniem przyczyn powodujących rozwój depresji, m.in. zaburzeniami rytmów okołodobowych, których normalizacja, według ostatnich badań, może stać się nową metodą leczenia depresji.
Aż 34 procent użytkowników komputerów używa prymitywnych haseł, które mogą zostać łatwo złamane – wynika z badania przeprowadzonego dla Kaspersky Lab przez firmę O+K Research w 25 krajach na świecie. Złamane lub skradzione hasło może zapewnić cyberprzestępcy dostęp do wszystkich danych użytkownika – począwszy od prywatnych zdjęć, a skończywszy na szczegółach dotyczących karty kredytowej i konta w banku online.
W ciągu najbliższych kilku lat sektor ochrony zdrowia i branżę farmaceutyczną czekają duże zmiany. Ewolucji ulegną przede wszystkim oczekiwania pacjentów, którzy dzięki rozwojowi Internetu i mediów społecznościowych stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw – wynika z raportu „Healthcare and Life Sciences Predictions 2020: A bold future?” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.