Liczba wyników: 1209
Kobiety wybierają sklepy specjalistyczne na zakupy kosmetyków, podczas gdy mężczyźni kupują tego typu produkty przy okazji zakupów w sklepach ogólnospożywczych – wynika z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR.
Z najnowszego raportu AC Nielsen Shopper Trends wynika, że krajowi konsumenci są coraz mniej wrażliwi na ceny. Zaledwie 4 proc. Polaków jest gotowa zmienić miejsce robienia zakupów ze względu na bardziej atrakcyjne ceny.
Kiedy jest się głodnym, nie należy robić spożywczych zakupów, przestrzegają uczeni.
Dyrekcja Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku przychyliła się do próśb słuchaczy Gdańskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku i zaproponowała im zakup biletów na podstawie indeksu po cenie najniższej na dany koncert (z wyjątkiem koncertów specjalnych).
Okres przed Bożym Narodzeniem związany jest z szałem zakupów, któremu towarzyszy nieustający problem - co wybrać? Wyniki badań przeprowadzone przez PBI wskazują, że aż 20% Polaków otrzymuje nietrafione prezenty gwiazdkowe - aż 35 % badanych nie planuje z nich korzystać, a 18 proc. nie wie co z nimi zrobić.
Polscy konsumenci są optymistycznie nastawieni do tegorocznych zakupów przedświątecznych. Aż 61 procent Polaków deklaruje, że wyda na nie tyle samo lub więcej niż w ubiegłym roku - wynika z badania „Zakupy świąteczne 2009" przygotowanego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte.
Polacy częściej niż w latach ubiegłych wybierają zakupy w mniejszych sklepach, gdzie mogą liczyć na obsługę sprzedawców - wynika z badania Pentor Research International. Uodporniliśmy się także na klasyczne promocje - te zabiegi marketingowe coraz rzadziej skłaniają nas do nadprogramowych zakupów.
Warto dołączyć do listy zakupów wino, winogrona i orzechy - te produkty sprzyjają zachowaniu dobrej pamięci.
3 grudnia weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE ograniczające możliwości blokowania dostępu do zakupów w Internecie.
W artykule opublikowanym w dzienniku „Fakt" Rzecznik Praw Obywatelskich Janusz Kochanowski poparł akcję zaproponowaną przez dziennikarza Macieja Rybińskiego. Ma ona polegać na tym, by klienci aptek oddawali pewien procent swojego rachunku w aptece na potrzeby ludzi, których nie stać na zakup drogich leków.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość