Liczba wyników: 2028
Jedną z dolegliwości towarzyszących menopauzie są uderzenia gorąca, być może uda się jej złagodzić dzięki zastosowaniu eksperymentalnego leku przeciwdepresyjnego.
Cena, czas zakończenia promocji, prawdziwe dane, regulamin – to podstawowe informacje o każdym konkursie czy specjalnej ofercie. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają. UOKiK wydał trzy decyzje dotyczące wprowadzania w błąd w reklamach.
Irena Szewińska - ikona polskiego sportu i aktywnego trybu życia została twarzą ogólnopolskiej kampanii reklamowej leku Venitan, przeciwdziałającego opuchliznie i bólowi nóg.
Blisko 1/3 polskich Internautów chętnie zawiera znajomości w sieci. Łatwiej im też otworzyć się przed osobami poznanymi w świecie wirtualnym, niż rzeczywistym. Co więcej, prawie 30 proc. z nich nawiązało przyjaźń z osobami napotkanymi w Internecie – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.
Aż 30 proc. Polaków wychodzi z założenia, że w zdrowym ciele, zdrowy duch i uczęszcza na zajęcia sportowe. Co więcej, z roku na rok przybywa w naszym kraju osób aktywnych fizycznie. Polacy to sportowi indywidualiści. Najczęściej uprawianymi przez nich sportami są jazda na rowerze oraz bieganie – wynika z najnowszego raportu instytutu ARC Rynek i Opinia.
Nieuczciwa cena smsa, sugerowanie wygranej i nieprzyznawanie nagrody mogą słono kosztować nie tylko konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że konkurs „Pusty sms” wprowadzał w błąd.
Informacje o suplementach diety Polacy najczęściej uzyskują u farmaceuty w aptece lub u lekarza, natomiast źródła takie jak rodzina i znajomi, publikacje oraz informacje reklamowe są wymieniane rzadziej. Kobiety znaczenie chętniej opierają się na poradach ekspertów, natomiast dla mężczyzn opinia najbliższych jest niemal równie ważna – wynika z badań TNS OBOP.
Internauci na święta wielkanocne wydadzą mniej niż 500 złotych. Prezentami zamierza obdarować bliskich (głównie dzieci) jedna czwarta respondentów-wynika z sondażu przeprowadzonego przez portal biznesowy Money.pl.
Choć opinia, że obecnie autorytetów brak, jest powszechna, to wydaje się nie mieć odzwierciedlenia w rzeczywistości. Z najnowszego sondażu CBOS wynika, że niemal Połowa Polaków (48%) deklaruje, iż w ich życiu jest osoba, którą uważają. za wzór. Znaczna większość zaś (74%) twierdzi, że dostrzeganie osób mogących stanowić punkt odniesienia do naszych poczynań jest istotne dla ludzi.
Maxigra to lek generyczny na zaburzenia erekcji, jego producent – Polpharma uważa, że będzie stanowił konkurencję dla popularnej obecnie Viagry na światowych rynkach. Obydwa medykamenty zawierają tę sama substancję czynną - sildenafil, tabletka Maxigry ma jednak kosztować 20 zł, cena Viagry zaś to 50-60 zł.