Liczba wyników: 762
Kilka dni temu zainicjowano nową globalną akcję #h, której celem jest zwiększenie inwestycji w zdrowie psychiczne. Mają w tym pomóc media społecznościwe.
Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Komisja Nadzoru Finansowego, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Bank Polski, Policja i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - to właśnie te instytucje połączyły swoje siły, by wspólnie ostrzegać Polaków przed praktykami lichwiarskimi. Dziś startuje kampania „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”.
Problem globalnego ocieplenia to w ostatnich miesiącach temat numer 1 na salonach politycznych Europy. Czy wobec kryzysu finansowego Unia Europejska powinna zarzucić działania na rzecz ograniczenia emisji CO2 do atmosfery? A może rozsądniej będzie zatroszczyć się o problem zmian klimatycznych już teraz? Chcąc pomóc obywatelom Europy w odpowiedzi na te pytania największe organizacje ekologiczne, koordynowane przez Climate Action Network (CAN), rozpoczęły właśnie kampanię Time to Lead.
Film „Ostatnia akcja" w reżyserii Michała Rogalskiego wyprodukowany został przez Juliusza Machulskiego, twórcę kultowych polskich komedii (Vabank, Seksmisja, Kingsajz, Killer, Vinci), z Janem Machulskim w jego ostatniej roli. Opowiedziana z niezwykłym poczuciem humoru historia międzypokoleniowych więzi rodzinnych zaskakuje przewrotną fabułą, pełną zwrotów akcji i najbardziej nieoczekiwanym finałem.
Poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich rozpoczyna akcję pod hasłem "Spoko Senior". Jej celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.
Korea Północna zmaga się z poważnym kryzysem żywnościowym. Ostatni rok obfitował w klęski żywiołowe w postaci ulewnych deszczów, powodzi oraz rekordowo niskich temperatur w okresie zimy, co wpłynęło destrukcyjnie na uprawę zbóż oraz przechowywane zapasy żywności. W obliczu tej sytuacji Unia Europejska, FAO i WFP zdecydowały o udzieleniu pomocy żywnościowej. Polska Akcja Humanitarna uruchomiła zbiórkę na ten sam cel.
Bicie jest głupie, haniebne, nikczemne - taki przekaz niesie kampania zorganizowana przez Porozumienie „Dzieci Pod Ochroną" wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka. Według badań przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Porozumienia, aż 70% Polaków daje klapsy swoim dzieciom.
Celem akcji zorganizowanej przez stowarzyszenie Manko jest zapewnienie osobom niepalącym stref wolnych od dymu tytoniowego.
12 maja w Warszawie wystartowała ogólnopolska akcja „Dni zdrowych włosów". W 17 miastach Polski, podczas 100 spotkań eksperci i dermo konsultanci będą wykonywać profesjonalne badania skóry głowy i włosów. Akcja potrwa do 1 sierpnia.
Już od 28 kwietnia rusza akcja „Uwaga nerki!", podczas której media oraz lekarze rozdadzą dwa tysiące zaproszeń na bezpłatne badania nerek w Warszawie i Krakowie. Akcja potrwa do 20 maja. Jej celem jest zwrócenie uwagi na profilaktykę chorób nerek.