Liczba wyników: 1566
TVN, Volkswagen, PKO BP, Tesco, RMF, PZU – to tylko kilku z wizerunkowych liderów wyłonionych w piątej edycji badania Top Marka, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tysięcy publikacji prasowych.
Odbiorcy polskich mediów sięgają po stosunkowo dużą liczbę źródeł informacyjnych – wynika z raportu „Różnorodność treści informacyjnych w Polsce z perspektywy użytkownika” opracowanego na zlecenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wyniki raportu ujawniają także pewne podziały społeczne, ale najmocniej zarysowany jest podział generacyjny.
Kiedy rozwodzą się celebryci, trudno utrzymać całą sprawę w tajemnicy. Nie ustają też spekulacje na temat podziału majątku i mnożą się propozycje rozmaitych mediów opisania przez małżonków przyczyn i przebiegu rozstania. Tak jest również w przypadku Marii Shriver i Arnolda Schwarzeneggera. Okazuje się, że rozwód może być dochodowy...
Najpopularniejsze polskie seriale gromadzą przed telewizorami kilka milionów widzów. Dla polskich miast to świetna okazja na promocję – przyciągnięcie turystów i inwestorów. Które seriale emitowane w telewizji w okresie od stycznia do czerwca tego roku miały największą wartość medialną dla miast sprawdził „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Ponad 40 proc. Polaków rozważa wybór ośrodka opieki długoterminowej dla swojego niesamodzielnego bliskiego - wynika z badania opinii przeprowadzonego przez firmę ARC Rynek i Opinia na zlecenie MEDI-system. Podejmując tak ważną decyzję, warto wziąć pod uwagę różne czynniki, szczególnie te, które wpłyną na samopoczucie i stan zdrowia bliskiego.
W przyszłym tygodniu będziemy obchodzić Światowy Dzień Osób z Chorobą Alzheimera. To dobra okazja, aby zwrócić uwagę na sytuację osób cierpiących na to schorzenie. W naszym kraju na Alzheimera choruje około 300-350 tysięcy osób. Medycyna nie jest w stanie zahamować na stałe rozwoju schorzenia, ale może wpływać na poprawę życia chorych. Jak zrozumieć ich świat?
Wizyta prezydenta Stanów Zjednoczonych była najczęściej podejmowanym tematem w telewizyjnych serwisach informacyjnych w maju. Niewiele mniej dziennikarze mówili o beatyfikacji Jana Pawła II oraz śmierci Osamy Bin Ladena - podał „Press-Service Monitoring Mediów” w oparciu o wyniki badania „Cztery Stacje”.
Jak rozpoznać najlepszą ofertę pracy i wartościowego pracodawcę? Wizytówką każdej firmy są jej pracownicy – ci obecni, ale również byli. Warto zwrócić uwagę też na to, jakie warunki zatrudnienia proponuje dany pracodawca. By ustalić kulturę pracy w danej organizacji, można wspomóc się rankingami oraz przejrzeniem mediów społecznościowych.
W Święta liczba domowników wzrasta średnio o 3-4 osób, w okresie 24-27 grudnia. Większa liczba domowników oznacza wyższe zużycie mediów takich jak woda, prąd czy gaz. Dla gospodarstw domowych organizujących święta, koszty rachunków za media wzrosną średnio o prawie 100 złotych - wynika z analiz platformy MAM.
Donald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot – to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych. Ofensywa medialna tego ostatniego jest na tyle ostra, że wyprzedza nawet przedstawicieli partii parlamentarnych – wynika z przedwyborczej edycji badania „Scena Polityczna” zrealizowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.