Liczba wyników: 1291
Wraz z wiekiem nasza skóra traci potrzebny jej do prawidłowego funkcjonowania tłuszcz i słabną jej zdolnoci do ochrony pzred infekcjami.
Stosowany u chorych na raka lek beksaroten mógłby być używany także w celu ochrony przed chorobą Alzheimera.
Trzy gdańskie korporacje taksówkowe ustaliły wspólnie stawki za przejazd - ustalił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Za nielegalne ustalanie cen taksówkarze będą musieli zapłacić ponad 81 tys. zł.
W Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego odbyła się ceremonia wręczenia nagród przyznawanych za całokształt działalności lub wybitne osiągnięcia w danym roku w dziedzinie: twórczości artystycznej oraz upowszechniania i ochrony dóbr kultury o znaczeniu ogólnokrajowym lub międzynarodowym.
Poczta Polska naruszyła zbiorowe interesy konsumentów, nie dostarczając terminowo przesyłek – decyzję UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Utrzymana została również nałożona na przedsiębiorcę kara finansowa w wysokości 6,6 mln złotych.
Większość stron internetowych sprzedających artykuły elektroniczne spełnia unijne przepisy w dziedzinie ochrony konsumentów. Tymczasem w przypadku 60 proc. stron internetowych prowadzących sprzedaż biletów stwierdzono nieprawidłowości - wynika z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Europejską.
Wywoływanie lęku, presji psychicznej i wprowadzenie w błąd – to główne zarzuty Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wobec działań windykacyjnych Euro Banku. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów na przedsiębiorcę nałożono karę ponad 1,2 mln zł.
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że zakwestionowana przez UOKiK reklama Max Lokaty banku PKO BP wprowadzała w błąd. Dziś sąd potwierdził decyzję, w której Urząd nałożył na Bank PKO BP ponad 5,7 mln zł kary za nierzetelną kampanię reklamową.
Kasy nie inwestują wolnych środków w jakiekolwiek ryzykowne instrumenty finansowe - to jedno z haseł kampanii reklamowej przeprowadzonej przez Kasę Krajową SKOK. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że przedsiębiorca wprowadzał konsumentów w błąd i nałożył na niego karę finansową.
Spółka Euro-net prowadząca sieć sklepów RTV Euro AGD wprowadzała konsumentów w błąd co do warunków sprzedaży ratalnej - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i zobowiązał spółkę do zaniechania tej praktyki. Reklama "Raty 0%, bez żadnych kosztów" wcale nie oznaczała, że kredyt nic nie kosztuje.
Ćwiczenia o niskiej i umiarkowanej intensywności skutecznie osłabiają depresję