Liczba wyników: 822
Rusza druga edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej pod nazwą „Nakarm zwierzaka ze schroniska!”. Akcja, której celem jest pozyskanie finansowego wsparcia dla schronisk i fundacji pro-zwierzęcych z całej Polski, startuje już w poniedziałek, 27 czerwca.
Dramat "Jak zostać królem" doczeka się kontynuacji. W roli głównej ponownie wystąpi Colin Firth. Akcja sequela rozegra się w czasach II wojny światowej, podczas bombardowania Londynu.
W Warszawie ruszyła akcja Fundacji Viva! propagująca sterylizację zwierząt domowych. Autorzy kampanii podkreślają, że w polskich schroniskach żyje już ok. 16 000 bezpańskich kotów i 70 000 psów, dlatego najlepszą metodą, żeby nie powiększać tej i tak bardzo dużej liczby, jest sterylizacja.
5 grudnia rozpoczyna się dwunasta Świąteczna Zbiórka Żywności. Akcja organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności potrwa do 7 grudnia. W tym czasie ponad 38 000 wolontariuszy w około 2700 sklepach w całej Polsce będzie zbierać żywność na rzecz potrzebujących. Hasło tegorocznej Świątecznej Zbiórki Żywności brzmi „KUP COŚ DLA NIE SIEBIE”.
29 marca już po raz drugi rusza akcja bezpłatnych badań okulistycznych. Przez dwa miesiące mobilny gabinet odwiedzi dziesięć polskich miast. Badania profilaktyczne pod hasłem „Utrzymaj ostrość wzroku” to szansa na wczesne wykrycie zwyrodnienia plamki żółtej związanego z wiekiem, które jest główną przyczyną ślepoty u osób powyżej 40 roku życia w krajach uprzemysłowionych. W Polsce na AMD choruje milion osób.
16 i 17 marca odbędzie się II Ogólnopolska Zbiórka Żywności organizowana przez Caritas. Wolontariusze będą zbierać produkty z długim terminem ważności, by przygotować świąteczne paczki dla najuboższych. Podobnie jak było to przed Bożym Narodzeniem, zbiórce będzie towarzyszyć akcja SMS-owa.
Keith Richards, Robert Plant i Sting, a także Bruce Springsteen, Ringo Starr, Robert De Niro, Susan Sarandon i wielu innych wzięli udział w społecznej kampanii "We Are Not Afraid".
27 czerwca (piątek) po raz kolejny odbędzie się akcja ECK „Dzień Podróżującego Konsumenta”. Wspólnie z Urzędem Transportu Kolejowego na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz na Lotnisku Warszawa Modlin zostaną zorganizowane stoiska o charakterze edukacyjnym.
Coroczna akcja „Dry January', czyli „Suchy styczeń" ma na celu promowanie ograniczenia spożycia alkoholu. Przedsięwzięcie obejmuje rezygnację z napojów wyskokowych przez cały miesiąc. Warto się przyłączyć - efekty są zaskakująco dobre dla zdrowia, mówią lekarze.
23 kwietnia przypada Światowy Dzień Książki. Z tej okazji miłośnicy literatury po raz kolejny zbiorą w wielu miastach Polski, by przez 5 minut głośno czytać fragmenty książki. Aktualnie zbierane są propozycje Internautów dotyczące tytułu, który posłuży czytającym. Akcja ma za zadanie promocję czytelnictwa .
Środowisko rodzinne ma istotny wpływ na nasze funkcje poznawcze i sposób myślenia