Liczba wyników: 1554
Cena za produkt oraz za litr czy kilogram – to obowiązkowe informacje, które musimy znaleźć na sklepowych półkach. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze przestrzegają przepisów. W 2015 roku Inspekcja Handlowa wydała 625 decyzji dotyczących nieprawidłowego informowania o cenach produktów czy usług.
Decyzja o zakupie nowego sprzętu AGD – np. pralki – zazwyczaj nie jest prosta. Najpierw zaczynamy wnikliwą obserwację starego automatu, aby upewnić się, że na pewno wymaga wymiany. Jeśli jest bardzo źle, wzywamy fachowca, a jeżeli jego wizyta nie pomaga, analizujemy budżet i podejmujemy decyzję – musimy kupić nową pralkę. Co ma dla nas największe znaczenie przy wyborze takiego urządzenia? Cena, funkcje, a może bezpieczeństwo?
Życie 50 tysięcy brytyjskich seniorów mogłoby być ocalone w ciągu następnej dekady, gdyby została wprowadzona cena minimalna na alkohol, twierdzą naukowcy.
Na zakupach Polacy są raczej dość oszczędni i ostrożni, kupują przeważnie to, co jest im niezbędnie potrzebne i co dobrze znają - to konkluzje z badania zrealizowanego przez CBOS. Zdecydowanie najważniejszym kryterium wyboru danego produktu jest wciąż dla większości z nich cena, a daleko w tyle pozostaje jego jakość czy marka. Takie decyzje to wynik ograniczonych środków finansowych, narzucających oszczędny tryb życia i pozostawiających niewiele miejsca na luksus.
Cena przegrywa z jakością? Okazuje się, że dla wielu osób tak właśnie jest w przypadku wyboru operatora komórkowego. Dla 41 procent respondentów cena jaką ponoszą za usługi komórkowe jest podstawowym kryterium wyboru – wynika z badania Ericsson.
Projekt 50naPlus "Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej pięćdziesiątego roku życia" realizowany jest w ramach Programu Phare 2003 Rozwój Zasobów Ludzkich. Projekt podejmuje działania na rzecz podniesienia świadomości i zmiany postaw wśród przedsiębiorców odnośnie zatrudniania osób po 50 roku życia, a także na rzecz aktywizacji zawodowej osób powyżej 50 roku życia.
6 maja w Gdańsku odbędą się bezpłatne warsztaty przeznaczone dla osób bezrobotnych powyżej 40 roku życia, które po dłuższej przerwie chciałyby powrócić na rynek pracy.
Jak uchronić się przed chwilą, w której okaże się, że nie ma dla nas pracy i jesteśmy niepotrzebni, bo pracodawca woli młode, dobrze wykształcone, dynamiczne osoby? Pozornie banalne hasło „inwestowania w siebie" okazuje się być najprostszym i jedynym skutecznym rozwiązaniem.
Międzynarodowy projekt „Agenci Podróży – 55 plus bez granic” to, jak głosi deklaracja, „promocja aktywnego starzenia się i usprawnienia mobilności osób starszych w całej Unii Europejskiej”. Do projektu zaproszono 10 państw: Grecję, Włochy, Finlandię, Niemcy, Portugalię, Cypr, Estonię, Słowację, Polskę i Czechy.
29 groszy za minutę do wszystkich – to hasło reklamowe operatora sieci Plus, które zakwestionował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Za wprowadzanie konsumentów w błąd na operatora została nałożona kara blisko 1,86 mln zł.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem