Liczba wyników: 1898
Naukowcy z firmy Philips opracowali elektronicznie sterowaną kapsułkę, którą otwiera się w organizmie pacjenta dzięki zdalnemu sygnałowi.
Wystartował konkurs Aktywni 50+. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody oraz tytuły Aktywnego Pracownika 50+, Przedsiębiorczego Pięćdziesięciolatka Plus oraz Firmy Przyjaznej 50+.
Jak wynika z badań firmy F-Secure, poświęconych świadomości zagrożeń internetowych, ponad 40 procent internautów nie wie, czy posiada aktualnego antywirusa.
W sierpniu oprocentowanie wzrosło. Jest to dopiero drugi miesiąc pozytywnych dla deponentów zmian. Banki przede wszystkim polepszają ofertę depozytów dłuższych – sześcio i dwunastomiesięcznych.
W ramach kampanii edukacyjnej „Słoneczny Patrol dla Skóry" firmy Bioderma, w największych miastach w całej Polsce, uruchomione zostały Letnie Poradnie Eksperckie.
Łódzka fundacja RAZEM zaprasza niepracujące panie po 45. roku życia na bezpłatne szkolenia dotyczące projektowania biżuterii, zakładania i prowadzenia własnej firmy.
Brytyjski oddział firmy Microsoft opracowuje swój najnowszy produkt - "senior PC", będzie to komputer o czytelnym, łatwym w użytkowaniu interfejsie przeznaczony dla osób starszych.
Z raportu „Wizerunek produktów inwestycyjnych” przygotowanego przez On Board PR na podstawie badań PBS DGA wynika, że większość Polaków (62%) w ogóle nie korzysta z produktów finansowych związanych z gromadzeniem i pomnażaniem pieniędzy, takich jak lokaty bankowe czy inwestycje giełdowe. Jednocześnie tylko 16% ankietowanych uważa, że banki i instytucje prowadząc akcje promocyjne rzetelnie informują o realnych warunkach swojej oferty.
Bankowość internetowa nadal w Polsce nie jest popularna, pomimo wielu prób jakie podejmują banki, aby zmienić ten stan rzeczy. Prawie 60 procent klientów banków, posiadających dostęp do Internetu nie korzysta z konta osobistego przez Internet, pomimo posiadania takiej opcji konta głównego - wynika z wrześniowego badania zrealizowanego przez TNS OBOP.
Dojrzałe kobiety (po 55 roku życia) chętnie korzystają ze smartfonów, wynika z ankiety Lady Geek, brytyjskiej firmy doradzającej przedsiębiorstwom technologicznym w zrozumieniu potrzeb kobiet.