Liczba wyników: 101
"Facet (nie)potrzebny od zaraz" to film, który prawie się fajnie ogląda.
1 grudnia rusza 15. edycja kampanii społecznej „Jeszcze żywy KARP" Klubu Gaja, która przypomina, że Ustawa o ochronie zwierząt obejmuje także ryby hodowlane. Należą do nich karpie - masowo i żywcem sprzedawane w Polsce przed świętami Bożego Narodzenia. Kampania „Jeszcze żywy KARP" zachęca Polaków do zmian postaw społecznych i kupowania karpia w płatach.
Ryszard Kalisz, popularny polski polityk, został ojcem.
42-letnia Edyta Olszówka nie zamierza wpadać w panikę z powodu upływu czasu, nie chce też poprawiać swojej urody przy pomocy chirurgii plastycznej. Aktorka nie kłopocze się swoim wiekiem.
Dla jednych jest zabawny i oryginalny, inni uważają, że cechuje go dezynwoltura i „showmeństwo", w każdym razie od dłuższego czasu pozostaje ważną postacią polskiego przemysłu rozrywkowego - Kuba Wojewódzki kończy dziś 50 lat.
Liczba seniorów korzystających z internetu systematycznie rośnie. Jakie strony odwiedzają najchętniej babcie, a które serwisy interesują dziadków? Chociaż w przestrzeni wirtualnej nadal dominują młodzi, dynamiczny wzrost udziału starszych to widoczny (i pozytywny) efekt starzenia się społeczeństwa.
Jeff Daniels przyznał, że musiał uciekać się do przemocy i rękoczynów, by przekonać Aaron Sorkina, by dał mu główną rolę w swoim serialu "Newsroom". Głównym bohaterem cyklu jest opryskliwy prezenter wiadomości telewizyjnych, który musi pracować z byłą narzeczoną i walczyć o oglądalność.
W czerwcu 2012 roku piłkarskie mistrzostwa zdominowały media, odsuwając w kąt nawet politykę. Euro nie tylko było głównym tematem cytowań, ale też pozwoliło na zaistnienie - a przynajmniej spory awans - w rankingu opiniotwórczości, sportowej prasie i portalom. Sportowe awanse nie sięgnęły jednak podium: pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła Gazeta Wyborcza, drugie Rzeczpospolita, a trzecie Dziennik Gazeta Prawna - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Tuż za podium uplasowały się: RMF FM, Radio ZET oraz Przegląd Sportowy.
Ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna poświęcona reformie emerytalnej. Rząd chce do swoich pomysłów przekonywać w telewizji, internecie a także poprzez specjalną infolinia. Kampania ma trwać dwa tygodnie.
Polacy z chęcią zasiedli przed telewizorami, aby oglądać nową telenowelę "Galeria". Średnia widownia dla pierwszych odcinków wyemitowanych w minionym tygodniu wyniosła 3,2 miliona widzów.