Liczba wyników: 417
W ramach kampanii edukacyjnej „Słoneczny Patrol dla Skóry" firmy Bioderma, w największych miastach w całej Polsce, uruchomione zostały Letnie Poradnie Eksperckie.
Depresja to jedna z chorób, o których nadal bardzo mało wiemy, w celu poprawy świadomości społecznej już drugi raz zorganizowano Kampanię Forum Przeciwko Depresji.
Akcja "Zbadaj nerki - Twój filtr życia" łączy profilaktykę, edukację i propagowanie zdrowego stylu życia. Każdy odwiedzający niepubliczną stację dializ Fresenius Nephrocare może - bezpłatnie i bez skierowania - wykonać podstawowe badania diagnozujące stan zdrowia nerek (poziom kreatyniny i glukozy we krwi), zmierzyć ciśnienie oraz skorzystać z fachowej porady nefrologa. Akcja przeprowadzana jest w różnych miastach na terenie całego kraju.
„Współczesny senior” kim jest? Czy jest to osoba przygarbiona z trudem poruszająca się przy pomocy laski, a może dziadek siedzący w domu, rzadko podnoszący się z ulubionego fotela z torebką leków przygotowanych na każdą porę dnia? Otóż nie, okazuje się, że nie ma na to pytanie jednej dobrej odpowiedzi, a wśród osób w wieku podeszłym często spotykamy energiczne osoby z charyzmą i zapałem wyższym niż nie jeden 30. Latek.
W okresie świątecznym na ulicach miast i parkingach przy centrach handlowych panuje wzmożony ruch. Parkowanie auta w tym czasie staje się prawdziwym wyzwaniem. Niestety są kierowcy, którzy decydują się zająć miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji w kampanii „Uwalniamy koperty dla najbardziej potrzebujących!” zachęca do reagowania, gdy nieuprawnione auto zajmuje miejsce na kopercie.
Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Stowarzyszenia chce zachęcić do otwarcia serc i wsparcia w zapewnieniu osieroconym dzieciom rodzinnych świąt.
Dobrze odżywione dzieci są nadzieją dla przyszłych pokoleń - są zdrowsze i lepiej się uczą, dzięki temu w przyszłości mają szansę zapewnić sobie i innym godne warunki życia. Tymczasem według raportu FAO na świecie co 6 sekund z głodu umiera jedno dziecko. Razem możemy to zmienić - przekonuje Polska Akcja Humanitarna. Organizacja ta od 1998 roku ufundowała już ponad 10 milionów posiłków dla niedożywionych dzieci w Polsce. Teraz rozszerza swoje działania i pod patronatem Pajacyka rozpoczyna program walki z głodem w krajach Afryki Wschodniej.
W październiku rozpoczyna się III edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Hospicjum to też Życie” zorganizowana przez Fundację Hospicyjną. W tym roku głównym tematem będzie pomoc osobom w żałobie.
4 lutego, w Światowy Dzień Walki z Rakiem rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna „Rak. To się leczy!”, której zadaniem jest walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz zachęcenie Polaków do badań profilaktycznych. To kampania, która poprzez wskazywanie sposobów wczesnej diagnostyki i innowacyjnych metod leczenia, obalanie mitów i przesądów związanych z nowotworami oraz pokazywanie pozytywnych przykładów ma przekonać Polaków, że rak w porę wykryty jest uleczalny.
Walka z ubóstwem to codzienność dla 20% Polaków. Choć wskaźniki wzrostu gospodarczego wyglądają optymistycznie - zarabiamy więcej, jest łatwiej o pracę, coraz więcej osób ma wyższe wykształcenie, wciąż znaczny jest odsetek ludzi, którzy nie są w stanie zaspokoić podstawowych potrzeb życiowych. Problem podjęła kampania „Stop ubóstwu".
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość