Liczba wyników: 2044
Badacze Ericsson Consumer Lab ustalili, że Polacy najczęściej w Europie, obok Czechów, używają telefonii VoIP (łączenie się za pomocą komunikatorów w sieci internetowej). Gwałtownie rośnie w Polsce zainteresowanie elektronicznymi usługami bankowymi. Wzrasta potrzeba użycia sieci szerokopasmowych.
W Sieci załatwiamy mnóstwo spraw, szukamy rozrywki i informacji. Internet staje się w Polsce głównym medium. Czy w najbliższym czasie projekty typu Gadu-Gadu, Nasza Klasa, Wykop czy Fruli.pl staną się ikonami polskiej cyberprzestrzeni?
W Internecie Polacy najchętniej kupują napoje butelkowane i towary sypkie. Choć prawie połowa zapytanych deklaruje jednocześnie, że obawia się nabyć w sieci mięso i pieczywo, to jednak sprzedaż tego typu produktów stale rośnie - podaje internetowy sklep spożywczy A.pl.
Potrzeby naszego organizmu zmieniają się wraz z porami roku. Włosy także wymagają specjalnej opieki, adekwatnej do aury.
Google ogłosił zestawienie haseł najczęściej wpisywanych przez internautów do tej popularnej wyszukiwarki. Okazało się, że Polacy w 2008 roku szukali w Internecie przede wszystkim… swoich znajomych. Zdecydowanie najczęściej wpisywanym do wyszukiwarki Google hasłem była „nasza klasa”.
Internet to dla wielu osób główne źródło informacji, rozrywki oraz sposób na komunikację. Badania przeprowadzone na amerykańskich użytkownikach sieci wykazują, że coraz częściej w internecie szukają oni informacji o sobie lub o swoich znajomych.
Co jeśli człowiek mógłby mieć, czego dusza zapragnie? Na pewno nic dobrego.
Wiele uwagi poświęca się temu, że kobiety nie odwiedzają regularnie gabinetów ginekologicznych, a na wizytę decydują się dopiero wówczas, gdy dzieje się coś naprawdę niepokojącego. Dyskusja na temat unikania wizyt ginekologicznych toczy się w najlepsze, a tymczasem umyka gdzieś to co najważniejsze - jak powinna taka wizyta wyglądać.
Każdy potrafi opisać swojego idealnego partnera. Być może powinien być zabawny, atrakcyjny i dociekliwy. A może ma cehcować się rzeczowością, inteligencją i rozwagą. Czy rzeczywiście jednak mamy szczególny wgląd w siebie, czy po prostu opisujemy pozytywne, lubiane przez wszystkich, cechy?
Przybywa seniorów, którzy decydują się na zakupy w sklepach internetowych. Z analizy przygotowanej przez serwis Ceneo.pl wynika, że zainteresowanie zakupami w sieci wśród osób powyżej 65 roku życia w ciągu roku wzrosło o 12%. Wśród klientów sklepów internetowych zdecydowanie przeważają kobiety.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość