Liczba wyników: 1469
Organizowana od 2006 roku kampania edukacyjno-społeczna „Zadbaj o swoje serce” zachęca do udziału w badaniach przesiewowych prowadzonych w wielu miastach w Polsce. Uczestnicy mogą bezpłatnie poddać się profilaktycznym badaniom, skorzystać z porady kardiologicznej oraz konsultacji u dietetyków.
Co roku przed zbliżającym się Świętem Zmarłych policja organizuje ogólnopolską akcję Znicz. O bezpieczeństwo pieszych i kierowców zadba w tym roku ponad 10 tysięcy policjantów. Funkcjonariusze apelują nie tylko o zachowanie szczególnej ostrożności na drogach i cmentarzach, ale także o zabezpieczenie przed włamaniem pozostawionych bez dozoru domów i mieszkań.
Przed rozpoczęciem świątecznego weekendu policjanci apelują o rozsądną i odpowiedzialną jazdę. W Dniu Wszystkich Świętych jak co roku będą czuwać nad bezpieczeństwem tych, którzy wybiorą się w podróż, aby odwiedzić groby swoich najbliższych. Funkcjonariusze sprawdzą między innymi stan trzeźwości kierujących, stan techniczny pojazdów i prędkość, z jaką się poruszają po drogach. Policjantów nie zabraknie przy cmentarzach, gdzie będą kierowali ruchem.
W powszechnym przekonaniu osteoporoza jest chorobą, która dotyczy wyłącznie osób w podeszłym wieku. Tymczasem osteoporoza wtórna, która jest wynikiem przebytych chorób lub towarzyszących im terapii (np. sterydoterapii), może dotyczyć każdego, bez względu na płeć i wiek.
I wcale nie chodzi tu o niedzielne wybory, to „zaproszenie" stanowi ostrzeżenie przed następstwami palenia papierosów.
Kilka dni temu zainicjowano nową globalną akcję #h, której celem jest zwiększenie inwestycji w zdrowie psychiczne. Mają w tym pomóc media społecznościwe.
Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Komisja Nadzoru Finansowego, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Bank Polski, Policja i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - to właśnie te instytucje połączyły swoje siły, by wspólnie ostrzegać Polaków przed praktykami lichwiarskimi. Dziś startuje kampania „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”.
Problem globalnego ocieplenia to w ostatnich miesiącach temat numer 1 na salonach politycznych Europy. Czy wobec kryzysu finansowego Unia Europejska powinna zarzucić działania na rzecz ograniczenia emisji CO2 do atmosfery? A może rozsądniej będzie zatroszczyć się o problem zmian klimatycznych już teraz? Chcąc pomóc obywatelom Europy w odpowiedzi na te pytania największe organizacje ekologiczne, koordynowane przez Climate Action Network (CAN), rozpoczęły właśnie kampanię Time to Lead.
Film „Ostatnia akcja" w reżyserii Michała Rogalskiego wyprodukowany został przez Juliusza Machulskiego, twórcę kultowych polskich komedii (Vabank, Seksmisja, Kingsajz, Killer, Vinci), z Janem Machulskim w jego ostatniej roli. Opowiedziana z niezwykłym poczuciem humoru historia międzypokoleniowych więzi rodzinnych zaskakuje przewrotną fabułą, pełną zwrotów akcji i najbardziej nieoczekiwanym finałem.
Poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich rozpoczyna akcję pod hasłem "Spoko Senior". Jej celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.