Liczba wyników: 261
Bombki kupione, świąteczne menu zaplanowane, zamówienia do świętego Mikołaja złożone, pora więc zastanowić się nad świąteczną garderobą. W czym wystąpić na wigilii, podczas wizyt u przyjaciół i rodziny, w karnawale? Może warto w tym roku postawić na retro?
Za oknami szaro i ponuro… ale czy nasza szafa również ma tak wyglądać? Tej jesieni proponujemy zabawę kolorami. Zobaczmy zatem, jakie kolory królują tej jesieni. Nowa kolekcja Maximus Fashion Center proponuje kilka ciekawych stylizacji.
5 października do sklepów powędrowało czteropłytowe wydawnictwo poświęcone Markowi Grechucie.
14 złotych, 13 srebrnych i 9 brązowych krążków zdobyli w Londynie polscy paraolimpijczycy, zajmując 9. miejsce w generalnej klasyfikacji medalowej. Łącznie stawali na podium 36 razy. Wczoraj zakończyły się XIV Igrzyska Paraolimpijskie.
Wczoraj wieczorem w Londynie zapłonął znicz XIV Igrzysk Paraolimpijskich. Do 9 września o 503 komplety medali ubiegać się będzie ponad 4 tys. sportowców ze 166 krajów. Polska reprezentacja na paraolimiadę liczy 101osób. Nasi sportowcy wezmą udział w 11 spośród 20 dyscyplin igrzysk.
Medali zdobyliśmy co prawda tyle samo co w Pekinie czy w Atenach, ale tym razem wystarczyło to zaledwie na 30 miejsce w olimpijskiej klasyfikacji Państw. Polska w okresie "wypadła gorzej" tylko podczas igrzysk w 1948 roku (również odbywających się w Londynie), kiedy to z dorobkiem zaledwie 1 krążka zajęliśmy 34 miejsce.
Po wczorajszym czarnym dniu biało-czerwonych, dziś nastroje poprawiły się za sprawą kajakarek. Beata Mikołajczyk i Karolina Naja zdobyły brązowy medaligrzysk olimpijskich w Londynie w wyścigu K2 na 500 metrów. To dziewiąty krążek dla polskiej reprezentacji.
Opel i Mercedes okazały się najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce, zaś Orlen i Lotos zostały wybrane w kategorii Stacja benzynowa - wynika z badania European Trusted Brands 2012.
TVN i TVN24, RMF FM i Radio Eska – to media, do których mamy największe zaufanie – wynika z 12. edycji badania European Trusted Brands, które co roku przeprowadza wydawnictwo Reader’s Digest.
Zdrowy i ładny wygląd to jeden z najbardzie istotnych aspektów w życiu każdego człowieka. Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazują, jakim markom kosmetycznym Polacy są najbardziej oddani.