Liczba wyników: 290
Przedświąteczny klimat doskonale sprzyja kupowaniu. Handlowcy świetnie wykorzystują ten fakt, przygotowując w tym czasie specjalne oferty i mnożąc zabiegi, abyśmy wydali jak najwięcej. Warto jednak odczarować święta dla bezpieczeństwa domowego budżetu. Jakie magiczne sztuczki stosują czarodzieje z marketingu i handlowcy, abyśmy zapełniali koszyki w ich sklepach? Jak nie dać się zaczarować sprzedażowo-świąteczną magią?
Wigilia tuż tuż i czasu coraz mniej czasu mamy na zaopatrzenie się w prezenty. Właściwie sam ich zakup nie jest takim wyzwaniem (choć przy tłokach w galeriach ktoś mógłby się nie zgodzić), ale ich wybór to czasem prawdziwa droga przez mękę. A może warto spróbować spojrzeć na to zadanie inaczej? Przykładowo, jak na misję zainteresowania obdarowywanego kwestiami zdrowotnymi...
Zakupy to codzienność. Kupują wszyscy mieszkańcy globu. Kupujemy dużo, ale niekoniecznie z sensem. Stąd też zapewne pojawił się pomysł, by w kalendarzu „dni dziwnych” znalazło się miejsce na Dzień bez Zakupów. W Stanach Zjednoczonych przypada on w piątek po Święcie Dziękczynienia, w Europie - na ostatnią sobotę listopada. Jego ideą jest zwrócenie uwagi na problem, jakim jest zakupoholizm.
Poszukujący świątecznych prezentów mogą 2 grudnia skorzystać z wyjątkowej okazji w postaci darmowej dostawy w licznych polskich sklepach internetowych. Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy pobił rekord jeśli idzie o liczbę sklepów - do akcji przyłączyło się ponad 2450 witryn.
Z e-zakupów w Stanach Zjednoczonych korzystają coraz częściej również Polacy. Przyciągają ich głównie duże rabaty oraz atrakcyjny kurs dolara, oscylujący w granicach 3 złotych. Powoduje to, że zakup najnowszego gadżetu znanej marki jest zdecydowanie tańszy niż w naszym kraju. Niestety, na kupujących czekają również utrudnienia. Konieczność zapłaty cła, długi czas dostawy oraz niepewna gwarancja, to tylko niektóre z nich.
Tegoroczny, czwarty już w Polsce Dzień Darmowej Dostawy, odbędzie się 2 grudnia. W tym roku przypada on na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Już ponad 1000 sklepów internetowych zgłosiło się do akcji i zostało zaakceptowanych przez organizatora.
Choć Polacy są niezwykle przywiązani do tradycji Bożego Narodzenia, w rozsądny sposób wydają pieniądze na świąteczne zakupy. W tym roku na bożonarodzeniowe prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi statystyczna polska rodzina wyda ok. 1 126 zł.
Polacy nie mają wyraźnie dominującego sposobu dokonywania zakupów żywności. Wprawdzie na ogół robimy zakupy często w zależności od potrzeby, ale niewiele rzadziej kupujemy większą ilość artykułów żywnościowych raz na kilka dni – wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS. Większości zakupów dokonujemy w tanich sklepach dyskontowych, w następnej kolejności w marketach, sklepach osiedlowych i supermarketach.
Jak wyglądać estetycznie i czuć się dobrze i kobieco na plaży czy basenie? Jak zatuszować mankamenty figury nabyte z biegiem lat i jak podkreślić atuty sylwetki? Oto praktyczne wskazówki dla kobiet dojrzałych, które poszukują odpowiedniego stroju kąpielowego.
Z każdym rokiem rośnie liczba Polaków dokonujących zakupów w sieci. Kuszące promocje i atrakcje cenowe w sklepach internetowych przyciągają klientów, którzy często nie myślą nawet o tym, że mogą zostać oszukani. Bardzo tanie oferty powinny jednak wzmagać naszą ostrożność – przed dokonaniem zakupu warto sprawdzić sklep i wybrać bezpieczną formę płatności – radzą eksperci firmy Expander.