Liczba wyników: 3984
14 stycznia w Warszawie miał miejsce happening teatru ulicznego ze specjalnym udziałem Mikołaja Roznerskiego, Ambasadora kampanii Forum Przeciw Depresji. Spektakl uliczny był wyrazem wsparcia dla osób chorujących na depresję. Zainteresowani przechodnie mogli otrzymać materiały edukacyjne i stokrotki – symbol solidarności z chorymi na depresję.
Znamy już wstępne opinie na temat popularności trzech ikon światowego kina. W rankingu na najbardziej popularną postać szklanego ekranu wszech czasów, największym powodzeniem cieszy się Marilyn Monroe.
Rozbieżność między tym, na ile lat się czujemy, a tym ile chcemy mieć lat, pozwala określić związek między naszymi poglądami na temat starzenia się i zdrowiem.
Według raportu Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) statystycznego Polaka opieka zdrowotna kosztuje średnio 805 dolarów rocznie. Okazuje się również, że aż 63 procent wszystkich wydatków na lekarstwa pochodzi z prywatnych kieszeni. Jest to jeden z najwyższych na świecie wskaźników - podaje "Życie Warszawy".
Polscy seniorzy interesują się modą, ale rzadko kierują się nią na codzień. Ich styl często determinuje wygoda oraz cena. Problemem jest także brak ofert skierowanych bezpośrednio do nich.
Drewno wymaga specjalnego przygotowania zanim trafi na ruszt kominka. Ważny jest gatunek, sposób przechowywania, a nawet sposób jego ułożenia. Od tego wszystkiego zależy ile ciepła uda się z drewna pozyskać, jak szybko będzie się palić, ile dymu wydzielać.
Cena, czas zakończenia promocji, prawdziwe dane, regulamin – to podstawowe informacje o każdym konkursie czy specjalnej ofercie. Niestety, przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają. UOKiK wydał trzy decyzje dotyczące wprowadzania w błąd w reklamach.
Spółka Euro-net prowadząca sieć sklepów RTV Euro AGD wprowadzała konsumentów w błąd co do warunków sprzedaży ratalnej - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i zobowiązał spółkę do zaniechania tej praktyki. Reklama "Raty 0%, bez żadnych kosztów" wcale nie oznaczała, że kredyt nic nie kosztuje.
Małe, średnie i mikro- przedsiębiorstwa na razie nie zamierzają zwalniać pracowników. Mogą jednak zacząć to czynić, o ile znacząco pogorszy się sytuacja rynkowa - wynika z badania przeprowadzonego przez PKPP Lewiatan. Firmy zamierzają za to podnosić wynagrodzenia swoich pracowników, oczywiście o ile pozwoli im na to ich sytuacja finansowa.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczyna pierwsze w swojej historii badanie satysfakcji klientów. Pozwoli ono poznać opinie i oczekiwania klientów dotyczące jakości obsługi, w oparciu o które wdrażane będą zmiany organizacyjne i operacyjne w funkcjonowaniu Zakładu.
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później