Liczba wyników: 1646
Od początku 2012 roku poprzez Internet Polacy złożyli prawie 555 tys. podatkowych formularzy do rozliczenia podatku PIT - informuje resort finansów. W ciągu zaledwie dziewięciu tygodni bieżącego roku przesłano niewiele mniej PIT-ów oraz innych zeznań podatkowych niż w całym 2011 roku, a szczyt rozliczeń jeszcze przed nami.
Wirtualny operator Virgin Mobile uruchomił nowy plan taryfowy, który przewiduje odpłatność w wysokości 0 złotych. W jego ramach można korzystać z określonej puli połączeń, SMS-ów oraz z pakietu danych.
Niezliczone ilości stron, portali społecznościowych, forów pełnych tekstów, filmów, grafiki - do wyboru, do koloru: dziś trudno sobie wyobrazić powrót do świata bez Internetu. Sieć obchodzi swoje 25 urodziny.
W Polsce jest 13 milionów Polaków po pięćdziesiątym roku. Z Internetu korzysta tylko 3 miliony osób w tym wieku. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji wraz ze Stowarzyszeniem „Miasta w Internecie" rozpoczęło ogólnopolską kampanię informacyjną „Polska Cyfrowa Równych Szans". Jej celem jest edukacja internetowa osób z pokolenia 50+.
47 proc. amerykańskich konsumentów deklaruje, że nie są w stanie wytrwać jednego dnia bez swojego smartfona, wynika z ankiety Bank of America.
Korzystanie z Internetu może przyczynić się do tego, że starość będzie okresem o nowej jakości. Szczególnie warto propagować je w domach spokojnej starości.
Jak złożyć PIT przez Internet wie 52 proc. osób korzystających z serwisów administracji publicznej, ale tylko 17 proc. użytkowników takich serwisów zadeklarowało, iż złożyło jakikolwiek dokument urzędowy za pośrednictwem Internetu - takie są wnioski z badania „Mądry Internet", przeprowadzonego na zlecenie Netii.
Coraz więcej Polaków wykorzystuje internet do wymiany dóbr i usług. Przynajmniej raz kupiła coś w ten sposób ponad połowa ogółu dorosłych, a sprzedała blisko jedna czwarta – wynika z badania zrealizowanego przez CBOS. Od ubiegłego roku wzrosła liczba osób regularnie kupujących przez internet.
Jedzenie, środki czystości i kosmetyki kupujemy w supermarkecie, książki i płyty (jeśli w ogóle) - przez Internet. Spada popularność małych sklepów, targowisk, kiosków i księgarni „za rogiem". Internet nadal nie jest ulubionym miejscem zakupów - takie wnioski można wysnuć z ostatniego badania postaw konsumenckich przeprowadzonego przez CBOS.
„Komputery są tylko dla młodych”, „Internet jest drogi”, „To za trudne, nie dla starszych, nie dam rady się nauczyć” – takie i podobne sformułowania często padają z ust 50 - 60 – latków. Czy są prawdziwe? Czy rzeczywiście obsługa komputera jest tak skomplikowana, że starsze osoby nie są w stanie jej opanować? Czy Internet nie może być atrakcyjny dla seniora?