Liczba wyników: 417
Rusza kampania „Rada na raka prostaty”, której celem jest edukacja pacjentów z rakiem prostaty i ich bliskich. Adresaci kampanii otrzymają rady medyczne, psychologiczne i finansowe, dzięki czemu lepiej nauczą się radzić sobie z chorobą.
Zakończyła się ogólnopolska kampania społeczna "Mam SM". Akcje edukacyjne uświadamiające problematykę stwardnienia rozsianego odbyły się w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku, Krakowie i Lublinie. W akcjach uczestniczyło ponad tysiąc studentów, co pokazuje, jak dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska komputerowe z symulacją Mam SM. Świadczą o tym również rozdane w setkach egzemplarzy materiały edukacyjne o stwardnieniu rozsianym.
Aż 45% Polaków chorujących na stwardnienie rozsiane (SM), wbrew powszechnej opinii społecznej uważa, że diagnoza to nie wyrok. Pacjenci z SM mogą realizować życiowe plany i marzenia. Przekonuje o tym ogólnopolska kampania społeczna „SM – Walcz o siebie” zainaugurowana 18 września 2012 r. w Warszawie.
Działające przy Uniwersytecie Łódzkim Biuro Karier Zawodowych rozpoczęło realizację projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Postaw na rozwój! Kampania informacyjno-promocyjna oraz doradztwo dla osób dorosłych w zakresie kształcenia ustawicznego". Jest on przeznaczony między innymi dla nie posiadających wykształcenia wyższego, a pracujących mieszkańców województwa łódzkiego w wieku 25-64 lata.
Rozpoczęła się kampania społeczna promująca rynek pracy otwarty dla osób powyżej 45 roku życia. Jest ona realizowana w ramach projektu IW EQUAL „Sojusz dla pracy”. W październiku po raz pierwszy zaprezentowana zostanie publikacja dla pracodawców i związków zawodowych „Pracownicy 45+ w naszej firmie”, dzięki której pracodawcy oraz działy HR poznają dobre praktyki oraz innowacyjne rozwiązania aktywizujące potencjał pracowników w wieku 45+.
„Utracone Odzyskane” to kampania edukacyjna prowadzona w ramach projektu Muzeum Utracone. Znane i cenione osoby wypowiadają się na temat utraconych dzieł sztuki. Akcja ma na celu uświadomienie społeczeństwu skali zniszczeń oraz grabieży obiektów kultury podczas drugiej wojny światowej.
W tym tygodniu ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Internet nie leczy”, która ma przekonać Polaków, że w przypadku problemów zdrowotnych i wątpliwości z nimi związanych, warto zasięgnąć opinii lekarza. Aż jedna czwarta społeczeństwa szuka informacji na temat swojego zdrowia w Internecie.
Rozpoczęła się skierowana do seniorów kampania ”Wnuki w sieci” dotycząca bezpieczeństwa dzieci w internecie. Udział biorą w niej między innymi aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, znany rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.
Pod tym hasłem wystartowała najnowsza kampania społeczna Integracji, której celem jest zwrócenie uwagi, że osoby z niepełnosprawnością mają takie same potrzeby i podobne problemy, co pełnosprawni. W akcji, która została przygotowana z okazji 20-lecia organizacji, zgodziły się wziąć udział aktorki Grażyna Wolszczak i Agnieszka Więdłocha.
17 czerwca rozpoczyna się I edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dni Konsultacji Stomatologicznych". W ramach organizowanej akcji w 10 lokalizacjach na terenie kraju zostaną przeprowadzone bezpłatne konsultacje stomatologiczne. Kampania potrwa do 21 sierpnia br. i zakończy się w Warszawie. Merytoryczny patronat nad akcją objęło Polskie Towarzystwo Stomatologiczne.