Liczba wyników: 1892
Chudniesz w zgodzie z naturą bez żadnych skutków ubocznych ani efektu jo-jo - to jedno z haseł promujących produkty z Zielarni Ojca Klimuszko. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że reklama ta wprowadzała konsumentów w błąd.
Zmarł aktor John Moore, znany niemal na całym świecie z roli świętego Mikołaja w bożonarodzeniowych reklamach Coca-Coli. Przyczyną śmierci był rak płuc. Moore miał 86 lat.
"Starzejąca się kobieta w kinie popularnym – niedoceniana, mało atrakcyjna, niemiła i ograniczona" – napisał swego czasu magazyn Sex Roles, poświęcony zagadnieniom kulturowej tożsamości płci. We współczesnym świecie ogarniętym obsesją młodości, piękna i witalności, twórcy filmów nie mają czasu ani ochoty by skierować swoją uwagę na perypetie dojrzałych przedstawicielek płci pięknej, uważa wielu znawców tematu. Czy jest tak naprawdę? Odpowiedź przynosi lektura raportu zatytułowanego "Starsze kobiety w filmie pełnometrażowym" autorstwa Brytyjskiego Instytutu Filmowego (BFI).
Reklama otacza nas niemal wszędzie: jest w telewizji, radiu, prasie, na autobusach, tramwajach i miejskich billboardach. Aby dowiedzieć się, jaki wizerunek seniora funkcjonuje w reklamie prasowej w Polsce przeanalizowano reklamy pochodzące z sierpnia i września tego roku. Analizy tej dokonała - na zlecenie Fundacji na Rzecz Kobiet JA KOBIETA - Agnieszka Łapacz, Project Manager Międzynarodowej Wystawy Aktywnych Seniorów „Złote Marzenia” pod honorowym patronatem Ambasady Finlandii w Warszawie.
Nie warto nazbyt starać się o ulepszanie swojego wizerunku. Kiedy ludzie starają się poprawić opinię innych o sobie, często przesadzają w autopromocji i wywołują odwrotny efekt.
Brytyjska firma Nurture Replenish Skincare przeprowadziła badania z udziałem 2.000 kobiet w wieku powyżej 45 lat i okazało się, że większość respondentek uważa, iż w wieku 59 lat należy zacząć „starzeć się z godnością", a więc odpowiednio się ubierać i nie używać określonych kosmetyków.
Jaki portret niepełnoprawnych wyłania się z mediów? Jak media ich postrzegają i jaki ich wizerunek propagują? Na pytania tego rodzaju odpowiada książka Bartosza Szpurka, dziennikarza „Dzień Dobry TVN”, „Niepełnosprawni w środkach społecznego przekazu".
W ostatnim miesiącu 205 roku niekwestionowanym liderem w mediach została partia Prawo i Sprawiedliwość – wynika z najnowszego, poszerzonego raportu „Press-Service Monitoring Mediów”. W grudniu na jej temat opublikowano 72,5 tys. materiałów.
Bazy danych o kandydatach do pracy aktualizowane za pośrednictwem ich profilów społecznościowych, składanie aplikacji ograniczające się do jednego kliknięcia, nowe CV, wysyłane nie na początku procesu rekrutacyjnego, ale w jego końcowej fazie – tak właśnie może wyglądać przyszłość rekrutacji. Wszystko dzięki rozwojowi nowoczesnych systemów rekrutacyjnych i mediów społecznościowych.
Zainteresowanie polityką utrzymuje się na tym samym poziomie. W kwietniu, czyli na miesiąc przed wyborami prezydenckimi, na temat partii oraz ich liderów ukazało się 10,4 tys. publikacji – o 500 mniej niż w poprzednim analizowanym okresie. Jednak tym razem najczęściej pisano o ugrupowaniu Jarosława Kaczyńskiego.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość