Liczba wyników: 2023
Zasiłek pogrzebowy to nic innego jak zwrot poniesionych kosztów pogrzebu, a więc kosztów, które mają związek ze złożeniem ciała lub prochów do grobu. Co stanowi koszt uwzględniany przy wypłacie zasiłku pogrzebowego przez ZUS, a co refundowane w ramach zasiłku już nie jest? Niekiedy zadajemy sobie pytanie – jak dokładnie rozumieć sformułowanie "koszty mające związek ze złożeniem ciała lub prochów do grobu"?
Już po raz trzeci miesięcznik „Reader’s Digest” przeprowadził badanie Europe Health, którego celem było zebranie informacji na temat kondycji zdrowotnej Europejczyków, chorób i dolegliwości, z którymi się zmagają. Jednym z elementów projektu było również wskazanie marek stosowanych leków, którym najbardziej ufamy. Wyłonione marki zostały nagrodzone certyfikatami „Europejski Lider Zdrowia Europe Health 2008”.
Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem? Schemat aktywności i cykl snu mogą wpływać na ryzyko chorób, w tym cukrzycy typu 2 i problemów sercowo-naczyniowych.
Polacy wybrali swoje ulubione marki kosmetyczne. W sześciu kategoriach badania European Trusted Brands 2011 dotyczących kosmetyków oraz środków chemicznych zwycięzcami zostały marki: Head&Shoulders, Garnier, Avon, L’Oréal, Elmex, Colgate, Domestos, Ludwik, Ariel oraz Vizir. Laureatem w dwóch kategoriach została marka Nivea.
Samsung, Sony oraz LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV wynika z najnowszego badania agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema. Najmniej negatywnych komentarzy dotyczy JVC.
Ambasadorką polskiej marki kosmetycznej Bielenda została Edyta Olszówka - polska aktorka, znana i doceniana za artystyczne dokonania zarówno w teatrze, jak i filmie.
Małgorzata Kożuchowska nawiązała współpracę z marką odzieży damskiej Aryton i została jej ambasadorką.
Prawie 70% badanych, biorących udział w sondażu przeprowadzonym na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”, deklaruje sympatię do tych produktów. Pomimo że stwarzają one szerokie możliwości kulinarne – jak twierdzi ponad połowa respondentów – najczęściej spożywane są w formie tradycyjnych ziemniaków z wody. Czy brakuje nam pomysłów na ich wykorzystanie?
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką - to wynik kontroli przeprowadzonej w super- i hipermarketach przez Inspekcję Handlową na zlecenie UOKiK. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej – przetwory owocowe i mięsne. Najwięcej uwag wniesiono do jakości środków spożywczych, szczególnie oferowanych w placówkach: E.Leclerc, Kaufland i Polomarket. Zdecydowanie mniej zastrzeżeń wniesiono do sposobu oznakowania wyrobów ‐ w tym zakresie częściej niż w innych placówkach kwestionowano produkty w sklepach Auchan, Lewiatan i Carrefour.
W tym sezonie moda idzie za kratki. W kolekcji New Look ponadczasowy wzór w kratkę pokazuje swoje nowe, bardziej eleganckie oblicze.