Liczba wyników: 2493
Ważne badania mogące w przyszłości przyczynić się zmniejszenia ryzyka zawałowego prowadzi zespół naukowców pod kierunkiem prof. Michała Komoszyńskiego, kierownika Zakładu Biochemii Instytutu Biologii Ogólnej i Molekularnej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Wystarczy tak niewiele: podczas zakupów sięgnijmy po produkty z logo Siła Serca. Część dochodu z ich sprzedaży wspiera budowę systemu wspomagania serca dla dzieci realizowaną przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Z. Religi.
28 listopada w Zabrzu odbędzie się koncert "Serce za serce" organizowany przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii. XVIII edycja tego koncertu jest edycją szczególną, bo dedykowaną pamięci Prof. Zbigniewa Religi - założyciela i patrona Fundacji.
„Róże Gali” to plebiscyt na najpiękniejszych Polaków, których piękno wynika nie tylko z urody, ale przede wszystkim z wnętrza. W tegorocznej, piątej edycji konkursu, nagrodę specjalną – Różę Róż – otrzymał prof. Władysław Bartoszewski.
Po długiej chorobie zmarła prof. gen. Elżbieta Zawacka - „Zo”. Podczas II wojny światowej była jedyną kobieta wśród „Cichociemnych”. 19 marca skończyłaby 100 lat.
Wielofunkcyjna oferta - handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem, duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd - to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych, wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka Biznesu.
28 listopada w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu odbędzie się XVIII koncert „Serce za serce", którego organizatorem jest Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii. Tegoroczna gala dedykowana jest zmarłemu założycielowi i patronowi fundacji, prof. Zbigniewowi Relidze.
Klasyczne zapachy podobają się bez względu na upływ lat. W ubiegły roku zanotowano wzrost sprzedaży popularnych marek perfum. Dlaczego perfumy z naszej przeszłości mają na nas tak potężny wpływ?
Edelman opublikował wyniki badań goodpurpose™. Drugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.
Uroczystość odbyła się 26 stycznia br. w Zamku Królewskim. Prof. Władysław Bartoszewski otrzymał Honorowego Oskara, Businesswoman Roku 2007 została Anna Podniesińska, a Businessmanem Roku 2007 – Andrzej Wodziński i Jan Bogutyn.
Środowisko rodzinne ma istotny wpływ na nasze funkcje poznawcze i sposób myślenia