Liczba wyników: 417
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wraz z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) zaingurowały nową kampanię: „Podaj wiadomość: pięć kroków do wykopania koronawirusa" (Pass the message: Five steps to kicking out coronavirus).
Laureatem Pokojowego Nobla 2017 została Międzynarodowa Kampania na Rzecz Zniesienia Broni Nuklearnej (International Campaign to Abolish Nuclear Weapons, ICAN)
W Peru przekonują, że starość to wspaniały okres życia. Kampania zorganizowana przez Peruwiańską Ligę Przeciwko Rakowi (Liga Peruana de Lucha Contra el Cáncer) poprzez zabawne skojarzenia i fakty z życia osób starszych zwraca uwagę na problem prewencji nowotworów, która pozwala wydłużyć życie.
Od 19 do 27 września w ramach kampanii edukacyjnej mieszkańcy ośmiu polskich miast mogą bezpłatnie wykonać badanie dna oka, test Amslera, a także poradzić się okulisty i dietetyka. Przedsięwzięcie ma na celu popularyzowanie badań profilaktycznych i rozpowszechnianie informacji o AMD.
Z badania TNS OBOP wynika, że wiedza Polaków na temat skutecznych metod kontroli bólu nadal jest bardzo niewielka. Ponad połowa osób, które odczuwają dolegliwości uniemożliwiające normalne funkcjonowanie, ucieka się do samoleczenia za pomocą środków dostępnych bez recepty.
Holenderska Partia Socjalistyczna, przy pomocy stale współpracującej z nią agencji Thonik z Amsterdamu, rozpoczęła 14 lutego kampanię "Voor een menselijke thuiszorg", czyli "W imię ludzkiej opieki domowej". Przedsięwzięcie ma na celu zwrócenie uwagi na bardzo ważny problem – poszanowania godności, w tym intymności osób starszych – to wiąże się ze zrozumieniem ich potrzeb i zapewnieniem im należytej opieki.
Rozpoczęła się kampania społeczno - edukacyjna „Życie za życie”. Jej celem jest ukazanie postaw konkretnych Polaków, którzy w czasie II wojny światowej ratowali Żydów.
Rozpoczęła się kampania społeczna "Spotkajmy się w bibliotece", której celem jest zwrócenie uwagi na lokalną bibliotekę - miejsce dostępu do wiedzy, informacji i kultury. Kampania realizowa jest w ramach Programu Rozwoju Bibliotek.
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna dotycząca profilaktyki raka prostaty. Na raka prostaty rocznie zachorowuje ok. 8 tys. mężczyzn. Kampania „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” zachęca mężczyzn do przełamania wstydu i zadbania o własne zdrowie.
Z inicjatywy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów rusza dziś ogólnopolska kampania promująca rzeczników konsumentów. 1.400 billboardów z hasłem "Nie daj się oskubać" będzie można zobaczyć w największych miastach, przy trasach wjazdowych i wyjazdowych, centrach handlowych oraz w okolicach szkół i uczelni. Kampania ma przypominać słabszym uczestnikom rynku, że w sporze z nieuczciwym przedsiębiorcą nie są sami.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem