Liczba wyników: 181
Według badania przeprowadzonego przez GfK Polonia, 88% podróżujących polskimi pociągami zauważyło pozytywne zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatniego roku w wagonach gastronomicznych Wars. PKP podsumowało trwającą od półtora roku restrukturyzację spółki Wars.
3 lipca została zainaugurowana kampania edukacyjna o menopauzie NeoKobieta. Jej celem jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat menopauzy, obalenie stereotypów z nią związanych oraz uświadomienie kobietom, iż menopauza to początek nowego, pięknego etapu ich życia.
Odwrócona hipoteka to produkt oferowany głównie przez banki, który polega na uwolnieniu zamrożonego w nieruchomości kapitału. Stanowi popularną ofertę w krajach rozwiniętych. W Polsce nie jest jeszcze rozpowszechniona, ale istnieją już instytucje finansowe, które proponują transakcje tego rodzaju.
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego opracowały projekt zmian w ustawie refundacyjnej. Jeśli zostałaby ona wprowadzona, pacjenci zapłaciliby rocznie za leki refundowane o 340 mln zł mniej.
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i Nivea.
Z okazji 100-lecia polskiego filmu Polski Instytut Sztuki Filmowej, Muzeum Kinematografii w Łodzi oraz Filmoteka Narodowa przygotowały wystawę pt. "100 lat polskiego filmu. 1908 - 2008". Do 26 marca można ją oglądać w warszawskiej Kinotece, a później będzie prezentowana w kraju i za granicą podczas festiwali i przeglądów polskich filmów.
Rusza ogólnounijna kampania przeciwko dyskryminacji płacowej ze względu na płeć. W skali całej gospodarki UE kobiety zarabiają średnio o 17,4% mniej niż mężczyźni. Nierówność płac wpływa na zmniejszenie zarobków kobiet oraz ich emerytur, co przyczynia się do ubóstwa w starszym wieku. W grupie wiekowej powyżej 65 lat zagrożonych ubóstwem jest 21% kobiet, podczas gdy wśród mężczyzn - 16%.
Ogólnopolska Kampania Społeczna Forum Przeciw Depresji została zorganizowana po raz pierwszy w 2007 roku przez firmę Servier Polska przy współpracy z Fundacją Itaka, która m.in. udziela pomocy i wsparcia osobom zmagającym się z problemem depresji. Rozpoczynająca się właśnie trzecia edycja kampanii będzie koncentrować się głównie na zagadnieniach związanych z poznaniem przyczyn powodujących rozwój depresji, m.in. zaburzeniami rytmów okołodobowych, których normalizacja, według ostatnich badań, może stać się nową metodą leczenia depresji.
Prawie 60% Polaków nie spotka się w Święta przynajmniej z jednym z członków najbliższej rodziny. Ze względu na nasilające się zjawisko migracji, odległości, jakie musieliby pokonać Polacy by spotkać się z najbliższymi stają się ogromne. Prawie 80% z nich musiałoby przebyć setki, a ponad ¼ (27%) – wręcz tysiące kilometrów, aby zobaczyć ukochanego członka rodziny lub inną bliską im osobę.
5 grudnia rozpoczyna się dwunasta Świąteczna Zbiórka Żywności. Akcja organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności potrwa do 7 grudnia. W tym czasie ponad 38 000 wolontariuszy w około 2700 sklepach w całej Polsce będzie zbierać żywność na rzecz potrzebujących. Hasło tegorocznej Świątecznej Zbiórki Żywności brzmi „KUP COŚ DLA NIE SIEBIE”.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem