Liczba wyników: 1301
Banki podnoszą opłaty i prowizje. Zmiany dotyczą kont osobistych bądź kart płatniczych, przy czym banki zaznaczają jednocześnie, że opłat można uniknąć pod pewnymi warunkami. Podwyżki opłat to skutek poszukiwania przez banki źródeł dochodu przy gorszej sytuacji gospodarczej.
W ofercie banków znajduje się wiele usług, z których korzystanie nie zawsze będzie dla nas korzystne. Jeśli po zagranicznych wakacjach w kieszeni zostaną nam monety obcej waluty, nie wpłacajmy ich do banku, prowizja wyniesie bowiem aż 60% ich wartości – radzi Expander. Lepiej nie płacić także bankowi rat kredytu walutowego w złotych oraz nie wypłacać gotówki z karty kredytowej.
Polskie społeczeństwo się starzeje, powtarzają jak mantrę demografowie. Sama konstatacja jednak to za mało. Wraz ze zmianą struktury społecznej modyfikacji ulegną potrzeby i oczekiwania ludności. Już teraz powinniśmy się przygotowywać na rozbudowanie systemu opieki, odpowiednie ukierunkowanie służby zdrowia, wyzwania ekonomiczne. Ile uczyniły już władze? Na pewno nie tak dużo, jak rynek, który naprawdę szybko reaguje na tworzący się popyt. Powoli przygotowujemy się do dominacji starości: kupcy oraz usługodawcy coraz chętniej tworzą produkty i usługi opatrzone etykietą „Tylko dla seniorów", informuje bankier.pl.
Co zrobić, gdy pojawiają się problemy z realizacją połączeń telefonicznych lub dostępem do Internetu? Zamiast denerwować się z tego powodu, należy zgłosić stosowną reklamację. Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej przygotowało poradnik, który pomoże znaleźć rozwiązanie w takich sytuacjach.
Polacy są raczej zadowoleni z usług telekomunikacyjnych, a ponad połowa zauważyła w tej branży zmiany na lepsze - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Badani najlepiej ocenili rynek telefonii komórkowej, najsłabiej zaś rynek telefonii stacjonarnej oraz Internetu. Najbardziej pożądaną zmianą jest obniżka cen.
Jaki jest polski pacjent? Według ekspertów firmy doradczej PwC, coraz bardziej wymagający. Stawia na profesjonalizm, indywidualne podejście do leczenia. W efekcie rynek medyczny wyraźnie się zmienia. W sektorze prywatnej opieki rośnie konkurencyjność. Najnowsze trendy w ochronie zdrowia pokazują, że jest ona coraz częściej wybierana przez Polaków. Dbamy o siebie i oczekujemy wysokich standardów. Dlaczego korzystamy z niepublicznego leczenia?
Wczoraj, 17 kwietnia 2016 roku, weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Oznacza to lepszą ochronę konsumentów, szczególnie na rynku usług finansowych.
Osoby korzystające z usług finansowych, czy to oferowanych przez tradycyjne banki, czy parabanki, zyskały silniejszą pozycję. Uregulowany został sposób rozpatrywania reklamacji, a także ograniczone nieuzasadnione opłaty związane z udzielaniem pożyczek, a to za sprawą wejścia w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz nowelizacji ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym.
Koszt od... do... u zegarmistrza, brak cennika w salonie fryzjerskim, niewłaściwe oznakowanie sprzedawanych produktów - to najczęściej pojawiające się nieprawidłowości u usługodawców – wynika z najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej przeprowadzonej na zlecenie UOKiK.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczął budowę Platformy Usług Elektronicznych, która ma ułatwić klientom urzędu korzystanie z jego usług. W skład platformy wejdzie nowy portal internetowy oraz Centrum Informacji Telefonicznej, a także zintegrowany system zarządzania czasem oczekiwania klientów w placówkach ZUS.