Liczba wyników: 1887
Brytyjski oddział firmy Microsoft opracowuje swój najnowszy produkt - "senior PC", będzie to komputer o czytelnym, łatwym w użytkowaniu interfejsie przeznaczony dla osób starszych.
Z raportu „Wizerunek produktów inwestycyjnych” przygotowanego przez On Board PR na podstawie badań PBS DGA wynika, że większość Polaków (62%) w ogóle nie korzysta z produktów finansowych związanych z gromadzeniem i pomnażaniem pieniędzy, takich jak lokaty bankowe czy inwestycje giełdowe. Jednocześnie tylko 16% ankietowanych uważa, że banki i instytucje prowadząc akcje promocyjne rzetelnie informują o realnych warunkach swojej oferty.
Bankowość internetowa nadal w Polsce nie jest popularna, pomimo wielu prób jakie podejmują banki, aby zmienić ten stan rzeczy. Prawie 60 procent klientów banków, posiadających dostęp do Internetu nie korzysta z konta osobistego przez Internet, pomimo posiadania takiej opcji konta głównego - wynika z wrześniowego badania zrealizowanego przez TNS OBOP.
Dojrzałe kobiety (po 55 roku życia) chętnie korzystają ze smartfonów, wynika z ankiety Lady Geek, brytyjskiej firmy doradzającej przedsiębiorstwom technologicznym w zrozumieniu potrzeb kobiet.
18 maja w Centralnym Basenie Artystycznym odbyła się Gala Finałowa konkursu „Dobroczyńca Roku", w czasie której nagrodzono statuetkami najlepsze firmy zaangażowane społecznie.
Zespół naukowców z firmy Honda oraz ATR Computational Neuroscience Laboratories opracował nowy interfejs dla robota Asimo, który umożliwia sterowanie elektronicznym towarzyszem za pomocą myśli.
Już za rok będziemy mogli wybrać, od kogo chcemy kupować prąd. Firmy energetyczne przygotowują się na otwarcie rynku i walkę o klienta - informuje "Gazeta Wyborcza".
Chcemy z mężem odświeżyć nasze mieszkanie. Szacujemy, że remont będzie nas kosztował ok. 15 tys. złotych. Czy banki udzielają specjalnych kredytów na remonty? W jaki sposób możemy sfinansować remont?
Perfecta Odmładzanie 40+ to nowa seria kosmetyków firmy Dax Cosmetics przeciwdziałających starzeniu skóry. Kosmetyki przeznaczone są dla pań po 40. roku życia.
Najnowszy raport firmy MetaFacts dotyczący komputerów osobistych nie tylko bada popularność danych marek, lecz także ujawnia, jaki sprzęt preferują osoby z danej grupy wiekowej.