Liczba wyników: 417
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz walki z rakiem jelita grubego promująca profilaktyczne badania kolonoskopowe. Organizuje ją Centrum Onkologii w Warszawie, ale na badania można zgłosić się do regionalnych ośrodków.
29 marca ruszyła europejska kampania o nazwie "HELP", mająca promować życie bez papierosa. Do października bieżącego roku specjalne kolorowe namioty, w barwach krajów członkowskich, będą się pojawiać niemal we wszystkich krajach leżących na trasie ogólnoeuropejskiego tournee.
We Wrocławiu trwa kampania społeczna „Pomagaj mądrze", której hasło brzmi „Dając pieniądze nie pomagasz". Ma ona na celu rozpowszechnienie skutecznych form pomocy osobom potrzebującym i pokazanie społeczeństwu prawdziwego oblicza żebractwa.
Fundacja Świętego Mikołaja zebrała już 447 754 zł na Fundusz Edukacyjny stworzony w ramach kampanii „Grunt to rodzina”. Ogólnopolska kampania promocyjna na rzecz rodzinnych domów dziecka potrwa do końca grudnia.
21 czerwca ruszyła kampania „Muszkieterowie dla Polek” zorganizowana przez Grupę Muszkieterów i Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów OPEN. W zaparkowanych przed sklepami Intermarché i Bricomarché mammobusach kobiety w wieku 50 – 69 lat będą mogły bezpłatnie wykonać badania piersi.
Trwa kampania społeczna „Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię", która powstała w oparciu o pomysł uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Staszica w Lublinie. Ma ona na celu zachęcenie kobiet do systematycznego wykonywania cytologii.
Bicie jest głupie, haniebne, nikczemne - taki przekaz niesie kampania zorganizowana przez Porozumienie „Dzieci Pod Ochroną" wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka. Według badań przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Porozumienia, aż 70% Polaków daje klapsy swoim dzieciom.
W ramach Populacyjnego Programu Wczesnego Wykrywania Raka Piersi finansowanego ze środków finansowych Ministra Zdrowia - jednego z zadań Narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych, 1 października br. ruszyła pilotażowa kampania pn. „Polecam Mammografię!".
Już rok trwa społeczna Kampania Informacyjna Systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE. W tym czasie o ponad połowę zwiększyła się ilość zastrzeganych dokumentów tożsamości, które zostały zgubione lub skradzione. Obecnie zastrzeganych jest około 15.000 szt. miesięcznie.
12 maja rozpoczęła się kampania stołecznego ratusza - „Miejska Strefa NIEpalenia”. Kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej oraz stacja metra Plac Wilsona na kilka dni zamieniło się w „zieloną strefę”.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość