Liczba wyników: 344
Drobna stłuczka czy poważniejszy wypadek mogą przydarzyć się nawet najlepszemu kierowcy. Jest to sytuacja stresująca, podczas której nie zawsze można myśleć trzeźwo, dlatego dobrze zawczasu się do niej przygotować tak, aby na pewno o niczym nie zapomnieć. Jak się okazuje, właśnie od tego, jakie kroki podejmiemy tuż po kolizji, może zależeć uzyskanie odszkodowania. O czym zatem należy pamiętać, by wypłata należnych nam środków przebiegła bez problemów?
Większość Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów – wynika z badania przeprowadzonego przez Maison & Partners w ramach projektu „Nienieodpowiedzialni.pl”. Odpowiedzialność pojmujemy jednak bardziej jako świadome zakupy. Znacznie mniej osób zwraca uwagę na etyczne postępowanie producentów. Zdaniem ekspertów przyszłość należy do konsumentów, którzy dokonują świadomych wyborów i w ten sposób zmieniają rzeczywistość. Duża rolę do odegrania ma też branża finansowa.
Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym źródłem wiedzy o firmie. Lekkomyślne zachowania zarówno zwykłych pracowników, jak i kadry zarządzającej mogą przyczynić się do niezamierzonego udostępnienia cennych informacji. Jakie błędy popełniane są najczęściej i jak można im zapobiec?
Według statystyk w Polsce na łuszczycę choruje prawie milion osób. Wielu chorych z powodu wstydu nie zgłasza się jednak do lekarza, więc liczba ta może być znacznie wyższa. Większość nie ma też dostatecznych informacji na temat swojej przypadłości, podobnie jak reszta społeczeństwa. Aby zwiększyć świadomość Polaków w tym zakresie, ruszył program edukacyjny „Nie traktuj łuszczycy powierzchownie!”. Jego celem jest pomoc pacjentom oraz zmiana nastawienia społeczeństwa wobec chorych.
Po prostu bądź…, zbliż się…, bądź cierpliwy i wyrozumiały…, dbaj też o siebie…, skonsultujcie się ze specjalistą… To główne zalecenia, które Ministerstwo Zdrowia kieruje do osób z otoczenia cierpiących na depresję. Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania „Depresja. Naucz się pomagać”.
Coraz więcej osób wykorzystuje internetowe narzędzia do samodzielnego planowania podróży. Na co zwrócić uwagę decydując się na zakup biletów lotniczych, hoteli czy ubezpieczeń podróżnych u internetowego pośrednika? Co zrobic, żeby uniknąć przykrych niespodzianek i bez obaw odliczać dni do upragnionego wyjazdu.
Żyjemy w erze fałszywych informacji i postprawdy – przekonują eksperci. W dużej mierze to efekt dynamicznie rosnącej roli mediów społecznościowych. W Polsce ponad połowa społeczeństwa uważa je za główne źródło informacji. To o tyle istotne, że tylko na Twitterze nawet 49 mln kont jest zautomatyzowanych. Fake newsy stają się coraz groźniejsze, bo mają efekt kuli śnieżnej. Jedna informacja w ciągu kilku minut może być na ustach całego świata.
Zwierzęta widziane oczyma teologów, przedstawicieli nauk społecznych, prawnika, behawiorysty, weterynarza czy wolontariuszy. Konferencja, panel dyskusyjny, warsztaty dobrych praktyk i możliwość udzielenia oraz uzyskania konkretnej pomocy. Atrakcje dla dzieci i dorosłych - to wszystko czeka wszystkich, którzy w piątek będą uczestniczyć w wydarzeniach przygotowanych przez Ewangelikalną Wyższą Szkołę Teologiczną wraz z Wyższą Szkołą Prawa i. Heleny Chodkowskiej oraz innymi Partnerami.
Coraz więcej osób ma świadomość, że aby cieszyć się dobrym samopoczuciem przez długie lata, należy dbać o siebie i swoje zdrowie. To dlatego staramy się spędzać czas coraz aktywniej. Chcąc jak najdłużej zachować piękny wygląd skóry i włosów chętnie sięgamy po kosmetyki pielęgnacyjne. W trosce o serce i układ krążenia spacerujemy, gimnastykujemy się lub uprawiamy jogging. Jednocześnie, często zapominamy o naszych oczach, które również potrzebują uwagi i zainteresowania.
Jak pokazują badania, na telefonie, zwłaszcza typu smartfon, znajduje się 5 razy więcej bakterii niż na klamce czy desce klozetowej! Naukowcy alarmują: czyśćmy telefon codziennie. Nie jest to trudne. Sprawdźmy jak obchodzić się z urządzeniami, by ich nie uszkodzić.