Liczba wyników: 2518
Nastolatki i młode kobiety wydają się być najwdzięczniejszymi „obiektami" do obdarowywania. Zwłaszcza przed świętami - gdy większość ofert kierowana jest właśnie do tej grupy wiekowej - ubrania, biżuteria, kosmetyki... Jednak kupienie wymarzonego prezentu wcale nie jest łatwiejsze przez wielość propozycji.
Blisko 230 miejscowości bierze udział w tegorocznym plebiscycie na najpiękniej rozświetlone miejscowości w Polsce. W czołówce rywalizacji o wejście do najlepszej szesnastki w kraju znajdują się obecnie m.in. Rzeszów, Szczecin, Bielsko Biała czy Żukowo.
Zazwyczaj mamy ich dość już pod koniec listopada. Niestety, większość świątecznych reklam skupia się na bardziej nawet niż w innych porach roku natrętnym zachęcaniu do zakupu produktów lub usług, do znudzenia wykorzystując przy tym frazesy w rodzaju "magia świąt", "magiczny czas" czy "wyjątkowe chwile". Jednak i tu zdarzają się "perełki". Przedstawiamy pięć wzruszających reklam bożonarodzeniowych. Warto je obejrzeć, choćby dlatego że żadna z nich nie pojawiła się w polskich blokach reklamowych.
Jak mówi pewien przebój z popularrnego filmu świątecznego, "Gwiazdka jest wszędzie". Z głośników w centrach handlowych radośnie rozbrzmiewają zachęcające do zakupów utwory. Promocje, rabaty, wyprzedaże poprzednich kolekcji widoczne są już na każdym kroku. To właśnie te czynniki zachęcają nas do często niekontrolowanych zakupów. Niestety gdy już dotrzemy do domu, zdarza się, że zakupiony przez nas produkt nie jest w pełni sprawny, uszkodzony lub po prostu nie działa. Co w takiej sytuacji może zrobić konsument? Oto kilka prostych porad.
Prezenty zamawiane przez Internet, paczki, kartki z życzeniami - co zrobić, gdy nie dojdą na czas? Czy można oddać nietrafiony prezent bez względu na kraj zakupu? Jak płacić bezpiecznie? Porady dla Świętych Mikołajów kupujących w sieci przedstawia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i tłumy znów podążą do sklepów w poszukiwaniu prezentów. Jak twierdzą eksperci, polski system finansowy jest odporny na światowy kryzys, a jednak zjawisko to ma również wymiar psychologiczny i tegoroczne Święta z pewnością będziemy obchodzili skromniej. Aby więc nie przepłacić i mieć „spokojne sumienie”, warto dokładnie przyjrzeć się ofertom i porównać ceny, szczególnie wobec badań, które wyraźnie wskazują, że ceny towarów w sklepach internetowych są średnio o 17% niższe niż w najpopularniejszych marketach ze sprzętem elektronicznym.
Aż 41 procent Polaków będzie w tym roku szukało w sieci pomysłów na świąteczne prezenty. Gdy jednak dochodzi do zakupu, wygrywają sklepy tradycyjne, gdzie prezenty kupuje 60 procent z nas. Zakupy on-line wybieramy, gdy chcemy kupić na prezent filmy, sprzęt elektroniczny, gry komputerowe czy płyty z muzyką - wynika z corocznego badania firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2014”.
Zwyczaj obdarowywania prezentami pod choinkę bliskich i przyjaciół jest w Polsce silnie kultywowany. Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). Pod świąteczne drzewka trafią przede wszystkim zabawki dla dzieci, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa Polaków na upominki planuje w tym roku wydać ponad 300 zł – pokazują wyniki badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez agencję badawczą Maison&Partners.
Świąteczne potrawy to przysmaki, które trudno przygotować bez dodatku oleju. Wykorzystaj, więc święta jako okazję do dostarczenia organizmowi nienasyconych kwasów tłuszczowych.
W tym roku uważniej będziemy wydawać pieniądze na świąteczne zakupy. Wybierzemy tańsze, bardziej użyteczne prezenty w sklepach oferujących niższe ceny. Chętniej niż reszta Europejczyków kupimy upominki przez Internet.