Liczba wyników: 1682
Jedna z francuskich firm produkujących wino postanowiła wypromować swój produkt w dość nietypowy sposób, postanowiła połączyć zakup artykułu z szansą na romantyczną przygodę.
Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa farmaceutycznego. W nowelizacji dopuszczona została możliwość wysyłkowej sprzedaży, również za pośrednictwem Internetu, produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza. Będą ją prowadzić apteki i punkty apteczne.
Rząd Francji chce w 2007 roku uruchomić nowy program umożliwiający ludziom starszym i najbiedniejszym rodzinom dostęp do Internetu.
Tylko Słowacy płacą drożej od Polaków za szybkie, szerokopasmowe łącza internetowe. W przypadku łączy o średniej przepustowości - 512 kb/s - jesteśmy niechlubnymi liderami tej klasyfikacji - takie informacje płyną z raportu Centrum im. Adama Smitha.
Wystarczy kliknąć kilka razy myszką by zyskać dodatkową szansę na znalezienie miłości swojego życia. W Niemczech coraz więcej starszych osób korzysta z internetowych randek np. z portalu FriendScout24.
Unia Europejska pragnie by wszyscy jej mieszkańcy mieli równe szanse na udział w jej działaniach bez względu na wiek i stan zdrowia. Nowym pomysłem ma być realizowany poprzez ICT (technologię informacyjno-komunikacyjną) program eInclusion@EU, który dąży do tego by zaktywizować starszych i niepełnosprawnych członków społeczeństwa.
Coraz więcej z nas robi zakupy przez Internet. Okazuje się jednak, że w przypadku zakupów robionych za granicą, możemy napotkać na spore problemy.
Jak wynika z badania „Internetowy Barometr ING", sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego, Internet jest dla korzystających z niego głównym źródłem informacji, ważniejszym od telewizji, prasy i radia.
Choć polskie prawo wyklucza możliwość sprzedawania przez apteki środków farmaceutycznych przez Internet, unijne prawo nie zakazuje działalności tego rodzaju. Katowicki sąd przyznał, że rozwiązania legislacyjne Unii Europejskiej są wiążące i należy dopuścić prowadzenie wspomnianego handlu, z tym, że zezwolenie dotyczy tylko medykamentów dostępnych bez recepty.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre 91 procent Polaków nie kupuje odzieży i obuwia przez Internet. Głównym powodem naszej niechęci do zakupów on line jest brak zaufania do wirtualnych zakupów oraz niemożność przymierzenia kupowanego asortymentu.