Liczba wyników: 1978
W najbliższy weekend - 18 i 19 października w Warszawie odbędzie się impreza integracyjno - edukacyjna adresowana do seniorów i ich rodzin pod nazwą SENIORALIA. Dwudniowa impreza ma być prawdziwym świętem warszawskich seniorów.
Rozpoczyna się kampania „Zysk z dojrzałości”, informacyjno-edukacyjne przedsięwzięcie mające na celu przekonanie pracodawców, że osoby powyżej 50-go roku życia są świetnymi pracownikami.
Seks to ważny element naszego życia, jak wynika z badań przeprowadzonych w Ameryce zainteresowanie seksem nie musi mijać wraz z wiekiem.
Członkowie drzewa genealogicznego odwróceni tyłem do jego twórców – to pomysł na kampanię brazylijskiej organizacji Bezerra de Menezes. Stowarzyszenie chce zwrócić uwagę społeczeństwa na ważny problem – alienację osób starszych, brak zainteresowania nestorami rodów ze strony członków rodzin.
Osoby dojrzałe i w zaawansowanym wieku stanowią ogromną grupę konsumencką, która mogłaby znacznie zwiększyć dochody firm sprzedających swe produkty przez Internet, jednak – jak pokazuje raport firm Focalyst i Dynamic Logic – ich oczekiwania i potrzeby wciąż są ignorowane przez sprzedawców online.
Brytyjski oddział firmy Microsoft opracowuje swój najnowszy produkt - "senior PC", będzie to komputer o czytelnym, łatwym w użytkowaniu interfejsie przeznaczony dla osób starszych.
Seniorzy stanowią ważną siłę nabywczą. Firma doradcza Deloitte przeprowadziła badania, z których wynika, że na rodzimym rynku istnieje niezagospodarowana nisza w postaci produktów przeznaczonych specjalnie dla seniorów. To nie tylko okazja do zarobienia dla przedsiębiorców, to także problem społeczny – obecnie dojrzali konsumenci narzekają na brak przeznaczonych dla nich towarów, bądź na ich niebotyczne ceny.
Jak informuje Super Express, Nelli Rokita wygłosiła – mówiąc oględnie – dość oryginalny wykład na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Tarnowskich Górach. Pani Poseł nauczała seniorów o... prawach mniejszości seksualnych.
W czasie ubiegłorocznych Świąt Bożego Narodzenia statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 43 minuty dziennie. To dużo, ale tendencja jest spadkowa, w ciągu ostatnich 10 lat czas ów zmniejszył się o ponad godzinę. W 1997 roku podczas Gwiazdki oglądaliśmy telewizję przeciętnie 5 godzin 45 minut dziennie.
Rozpoczyna się kolejna edycja kursów internetowych dla seniorów organizowanych w ramach Akademii e-Seniora UPC, programu odpowiedzialności społecznej, którego celem jest walka z wykluczeniem technologicznym. Kursy w Katowicach rozpoczną się 19 listopada br. Akademia e-Seniora cieszy się niesłabnącym powodzeniem. W Katowicach w tym roku zostało przeszkolonych 48 seniorów, w całej Polsce razem od ubiegłego roku już ponad 1000 osób.